کد خبر: ۱۹۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 30
در چند ماه اخیر تعاملات بین بخشی و فرابخشی برای تبیین دستاوردها و بهبود فرایندهای ارائه خدمات افزایش یافته است. خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی با حوزه معاونت بهداشت در زمینه ارائه خدمات سطح یک و استقرار نظام ارجاع داریم.

شفاآنلاین>سلامت>معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه دستورالعمل‌های متعددی در حوزه درمان کشور مبتنی بر شواهد و پژوهش محور تدوین و ابلاغ شده است، گفت: دستورالعمل شیمی درمانی و استانداردهای درمان سرطان نیز ابلاغ شده است.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر قاسم جان بابایی در اجلاس معاونین درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور گفت: در چند ماه اخیر تعاملات بین بخشی و فرابخشی برای تبیین دستاوردها و بهبود فرایندهای ارائه خدمات افزایش یافته است. خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی با حوزه معاونت بهداشت در زمینه ارائه خدمات سطح یک و استقرار نظام ارجاع داریم.

جان‌بابایی با بیان اینکه کارگروه‌های مشترک با سازمان اورژانس کشور ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: این کارگروه برای حل مشکلات موجود در زمینه اورژانس تشکیل شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت درخصوص صرفه‌جویی در هزینه‌های درمانی خاطرنشان کرد: در فاز جدید فعالیت‌های حوزه سلامت، با تقویت فرآیندها بیش از پیش به سمت صرفه جویی و مدیریت هزینه و ارائه خدمات با کیفیت و ایمن به مردم حرکت کرده‌ایم. دستورالعمل های متعددی در حوزه درمان کشور مبتنی بر شواهد و پژوهش محور تدوین و ابلاغ شده است.

جان بابایی با بیان اینکه دستورالعمل شیمی درمانی و استانداردهای درمان سرطان ابلاغ شده است، درخصوص منابع پایدار حوزه سلامت گفت: پایدارسازی منابع مالی حوزه سلامت از اهداف اصلی ما است و محور اصلی برنامه‌های ما در این زمینه مدیریت هزینه بوده است.

وی تاکید کرد: در این مسیر طی نشست‌های مختلف با گروه‌ها و انجمن‌های مختلف علمی حوزه سلامت، راهنماهای بالینی(گایدلاین‌ها) تدوین و به تایید آنها رسیده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: