کد خبر: ۱۹۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 24
بازسازی و نوسازی بخش اورژانس بیمارستان شهدای تجریش با زیر بنای 980 متر مربع در 2 طبقه انجام شده است که از جمله در مجموع 26 تخت شامل 10 تخت بیماران حاد و 16 تخت بیماران تحت نظر به اورژانس اضافه شد.
شفاآنلاین>سلامت>بخش های ارتوپدی، مراقبت های روزانه (Day Care) و بخش جدید اورژانس بیمارستان شهدای تجریش امروز (سه شنبه) با حضور «قاسم جان بابایی» معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش شفاآنلاین،بازسازی و نوسازی بخش اورژانس بیمارستان شهدای تجریش با زیر بنای 980 متر مربع در 2 طبقه انجام شده است که از جمله در مجموع 26 تخت شامل 10 تخت بیماران حاد و 16 تخت بیماران تحت نظر به اورژانس اضافه شد.

با اقدامات انجام شده هم اکنون این اورژانس دارای بخش های درمانی و سریع، بخش حاد، بخش تحت نظر زیر 6 ساعت و بخش تحت نظر جهت بستری موقت 6 تا 12 ساعت، به همراه تمام واحدهای اداری، مالی، رادیولوژی و آزمایشگاه است.

مبلغ 10 میلیارد و 973 میلیون و 195هزار و 943 ریال از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بخش جدید اورژانس هزینه شده است.بازسازی و راه اندازی بخش ارتوپدی با زیر بنای 400 متر مربع نیز، از دیگر بخش هایی بود که امروز در بیمارستان شهدای تجریش افتتاح شد.

بخش ارتوپدی دارای 14 تخت شامل 6 اتاق 2 تخته و 2 اتاق یک تخته است که در مجموع کل هزینه های بازسازی این بخش پنج میلیارد و 983 میلیون و 325 هزار و 384 ریال از محل درآمد اختصاصی بیمارستان اعلام شده است.واحد مراقبت روزانه یا Day Care با زیر بنای 70 متر مربع نیز در مجاورت اتاق های عمل بیمارستان با هفت تخت راه اندازی شد.

هزینه این واحد 640 میلیون ریال بوده که از محل درآمد اختصاصی پرداخت شده است.
به گفته «محمد آقاجانی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، هزینه های اعلام شده این بخش ها، مبالغ صرف شده برای تجهیزات را شامل نمی شود.
برچسب ها: سلامت ، ارتوپدی ، اورژانس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: