کد خبر: ۱۹۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 24
شفاآنلاین:بازپرس وکارآگاهان جنایی پلیس پایتخت سرگرم تحقیق درباره مرگ مرموز پزشک جوانی هستند که درسقوط از طبقه 19 خانه اش به طرزدلخراشی جان باخته است.
به گزارش شفاآنلاین ،رسیدگی به این واقعه هولناک از بامداد چهارمین روز فروردین امسال وبدنبال تماس تلفنی ساکنان یک برج با پلیس 110 دردستورکار  مأموران کلانتری 124 تهرانپارس، بازپرس کشیک قتل پایتخت وکارآگاهان جنایی  قرارگرفت.
تیم جنایی که پس  ازحضور دریکی ازمحله های تهرانپارس با جسد خونین زن 39 ساله‌ای مواجه شده بودند. در نخستین گام به تحقیق از همسر وی پرداختند.مرد میانسال نیزبه آنها گفت: درخانه میهمان داشتیم و بچه‌هایمان به درخواست همسرم در خانه مادرزنم بودند.اما ناگهان همسرم به اتاق خواب رفت و بعد از آن صدای مهیبی شنیدم. سراسیمه خودم را به اتاق خواب رساندم که با پنجره باز روبرو شدم.دقایقی بعد هم متوجه شدم اودرسقوط ازطبقه 19 جان باخته است.
 ازسوی دیگر خانواده این زن در تحقیقات گفتند: دخترمان پزشک روانشناس بود و سابقه مصرف دارو هم نداشت. ضمن اینکه مشکل خاصی هم نداشت که اگر داشت بی‌شک ما در این مدت می‌فهمیدیم. زمانی که به ما این خبر را دادند شوکه شدیم و به‌نظرمان مرگ او مشکوک است.
بدینترتیب بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران همزمان با صدور دستورانتقال جسد به پزشکی قانونی،به تیمی از کارآگاهان ماموریت داد برای رمزگشایی از این ماجرا تحقیق  کنند.پزشکی قانونی هم سرگرم تحقیق برای اعلام علت اصلی مرگ خانم دکتراست.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: