کد خبر: ۱۹۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳:۱۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 24
يکي از نواحي بدن که ممکن است چربي به طور غيرعادي در آن جمع شود، ناحيه زير چانه است که غبغب را ايجاد مي کند.

شفا آنلاین>سلامت>غبغب يعني حالت برجستگي يا آويزاني زير چانه، که علت ايجاد آن در افراد مختلف، متفاوت است. بعضي ها که به طور ژنتيکي چاق هستند يا سر و صورت چاقي دارند، ممکن است حتي در همان اوايل کودکي هم غبغب <Sorry>داشته باشند. بعضي ديگر که در سنين کودکي دچار اين مشکل نبوده اند، اگر در دوران بزرگسالي چاق شوند، زير ناحيه ي چانه ي آنها چربي جمع شده و يک غبغب برجسته و چاق ايجاد مي شود. بعضي ها نيز به علت بيماري ممکن است دچار اشکال در توزيع چربي در نواحي مختلف بدن شوند.

به گزارش شفا آنلاین:يکي از نواحي بدن که ممکن است چربي به طور غيرعادي در آن جمع شود، ناحيه زير چانه است که غبغب را ايجاد مي کند. بعضي ها هم به دليل گردن کوتاه و چانه ي عقب، درجاتي از تجمع چربي در زير چانه دارند و به نظر مي آيد که داراي غبغبي برجسته باشند.ب
عضي ها با بالا رفتن سن ممکن است دچار فراز و نشيب هاي متعدد چاقي و لاغري در نواحي مختلف بدنشان، بخصوص در ناحيه گردن شوند. ممکن است اين حالت همواره با شلي پوست زير چانه و گردن باشد.

رفع غبغب و فرم دهی صورت توسط آراف درمانی ساده و بدون کوچکترین عارضه و ناراحتی قابل انجام است . تعداد جلسات مورد نیاز سه تا شش جلسه می باشد که هر دو هفته یکبار انجام می شود .
در کنار فرم دهی و رفع غبغب جوانسازی صورت هم انجام می گردد که شامل موارد زیر می باشد : -رفع چین های ریز صورت ، دور چشم و دهان -رفع تیرگی و گودی دور چشم -کاهش عمق خطوط خنده ،خطوط پیشانی -رفع شلی و افتادگی صورت و گردن گاهي لازم است بسته به شرايط بيمار ازاراف فركشنال مزوتراپي ونخهاي ليفت بصورت تركيبي دردرمان چروكها وافتادگي پوست استفاده شود وپروتكل درماني بيماران مختلف متفاوت است.

پزشک آنلاین
دکتر معصومه امامی سیگارودی [ پوست ، مو و زیبایی ]
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار