کد خبر: ۱۹۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 18
در طول چند ماه گذشته مشغول برنامه ریزی برای ادامه طرح تحول نظام سلامت با خطای کمتر بودیم
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: در طول چند ماه گذشته مشغول برنامه ریزی برای ادامه طرح تحول نظام سلامت با خطای کمتر بودیم.

به گزارش شفا آنلاین، سید حسن قاضی زاده هاشمی در تشریح نشست مشترک ( سه شنبه، 28 فروردین ماه ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: یکی از وظایف قوه مجریه هماهنگ بودن و همکاری نزدیک با قوه مقننه است.

وی ادامه داد: کار ما خدماتی است و اعضای کمیسیون های بهداشت و اجتماعی باید در جریان امور و فعالیت های ما قرار گیرند و نظارت مناسب را بر قوانین مصوب داشته باشند و از سویی ما نیز مسائل و مشکلات خود را به آنها ارائه کنیم.

قاضی زاده هاشمی با یادآوری اینکه در ماه های آغازین سال 97 قرار داریم، گفت: در طول چند ماه گذشته مشغول برنامه ریزی برای آنکه بتوان با دقت و خطای کمتری طرح تحول سلامت را اجرا کنیم بودیم؛ به اتفاق سازمان برنامه و بودجه در جلسه کمیسیون بهداشت شرکت کردیم البته معاونت بهداشت برنامه های خود را در جلسه گذشته به کمیسیون اعلام کرده و نمایندگان آنها را بررسی کردند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در نشست امروز نیز معاونت درمان و آموزشی برنامه های خود برای سال 97 را به کمیسیون ارائه کرد البته موادی از برنامه ششم که باید در وزارت بهداشت(Ministry of Health) در حوزه های مختلف اجرا شود نیز مورد بررسی قرار گرفت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: