کد خبر: ۱۹۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 15
برای زیبا شدن کار سختی در پیش ندارید بلکه به کمک راهکار‌های آسان و ساده می‌توانید زیبا شوید، داشتن صورتی پر، پوستی شفاف، ابرو‌هایی پرپشت و مو‌هایی مشکی از جمله عواملی هستند که سبب زیبایی و شادابی شما می‌شوند
شفاآنلاین>سلامت> اگر به دنبال زیبا شدن هستید با کمک راهکارهای طبیعی و در دسترس و رعایت رژیم غذایی مناسب می‌توانید به خواسته خود برسید.

به گزارش شفاآنلاین، برای زیبا شدن کار سختی در پیش ندارید بلکه به کمک راهکار‌های آسان و ساده می‌توانید زیبا شوید، داشتن صورتی پر، پوستی شفاف، ابرو‌هایی پرپشت و مو‌هایی مشکی از جمله عواملی هستند که سبب زیبایی و شادابی شما می‌شوند؛ در اینجا به معرفی راهکار‌های ساده و در دسترسی می‌پردازیم که سبب زیبایی شما می‌شود.

چه کنیم تا مو‌هایی مشکی داشته باشیم؟

همه ما سفید شدن مو‌های سر را عامل پیرشدن می‌دانیم، اما گاهی اوقات بسیاری از افراد در جوانی مو‌های سفید را در سر خود مشاهده می‌کنند؛ یکی از عواملی که سبب سفید شدن مو‌های سر می‌شود تغذیه نامناسب (Inappropriate)است اگر در خوردن نوشابه، شکر، سوسیس و کالباس، نمک، آرد، سیگار و پفک زیاده روی کنید موهایتان سفید خواهد شد.

وازلین ابرو‌های شما را پرپشت می‌کند؟

وازلین تاثیرات مثبت زیادی بر مو، پوست و ابرو دارد؛ وازلین سبب رشد ابرو‌ها می‌شود و همچنین ضخامت آن‌ها را هم بیشتر می‌کند اگر می‌خواهید ابرو‌هایی پرپشت داشته باشید چند بار در هفته ابرو‌های خود را با وازلین ماساژ دهید.

رژیم‌های سخت نگیرید

خانم‌ها همواره به دنبال راه‌های مختلف برای رژیم گرفتن هستند گاهی اوقات رژیم‌های بسیار سخت را انتخاب می‌کنند، اما توجه به این نکته ضروری است که رژیم‌های سخت باعث آسیب رساندن به مغز و پوست صورت می‌شود در این حالت مغز برای ادامه فعالیت‌هایش سلول‌های خود را می‌خورد و به دلیل آنکه ویتامین مورد نیاز جذب بدن نمی‌شود، پوست شفافیت و زیبایی خود را از دست می‌دهد.

چه ویتامین‌هایی برای پوست صورت ضروری هستند؟

ویتامین‌ها برای پوست(Skin) حیاتی هستند و چهار ویتامین  C ،E ،K ،A سبب رفع چروک‌های صورت، ازبین رفتن لکه‌های صورت و سیاهی‌های دورچشم می‌شود و علاوه براین ویتامین E به عنوان ضد آفتاب طبیعی عمل می‌کند.

روغن هسته انگور چین و چروک صورت را از بین می‌برد

چین و چروک‌های دور چشم زیبایی را از خانم‌ها می‌گیرد، برای ازبین بردن این چین و چروک‌ها، روغن هسته انگور استفاده کنید، این کار سبب مرطوب شدن و دفع سموم پوست می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: