کد خبر: ۱۹۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 13
مسئولان کارهای فرهنگی و فیلم‌های سینمایی باید در خصوص کاهش استعمال دخانیات در جوانان و مردم تلاش کنند چراکه این کار نیازمند فرهنگسازی بوده و به خوبی قابل حل است.
شفاآنلاین>سلامت>معاون فرهنگی اجتماعی وزارت بهداشت گفت:میزان استعمال قلیان در مقابل کاهش مصرف سیگار در کشور افزایش پیدا کرده است.

به گزارش شفاآنلاین،محمدهادی ایازی معاون فرهنگی  اجتماعی وزارت بهداشت  اظهار کرد: مسئولان کارهای فرهنگی و فیلم‌های سینمایی باید در خصوص کاهش استعمال دخانیات در جوانان و مردم تلاش کنند چراکه  این کار نیازمند فرهنگسازی  بوده و به خوبی قابل حل است.

وی ادامه داد: به اعتقاد من باید در فیلم‌های سینمایی و تولیدات هنری استعمال دخانیات حذف شود تا تبلیغ و ترویج این کار نامناسب در کارهای فرهنگی از بین برود.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت بهداشت با اشاره به آمار استعمال دخانیات در کشور تأکید کرد: خوشبختانه امروزه آمار استعمال سیگار در کشور رو به کاهش بوده ، ولی میزان مصرف قلیان افزایش پیدا کرده است و انتظار می‌رود که جامعه فرهنگی کشور به فکر سلامتی مردم باشند.

ایازی عنوان کرد: در تولیدات سینمایی باید سلامتی مردم مدنظر قرار گرفته شود و این کار یک نوع فرهنگسازی در کشور محسوب می‌شود.
آمار نگران کننده نزارع‌های خیابانی در کشور

وی اظهار کرد: متاسفانه نزاع‌های خیابانی در سطح کشور از آمار بالایی برخوردار است و میزان پرونده‌های ما در مراجع قضایی نسبت به جمعیت کشور بسیار زیاد است.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت بهداشت یادآور شد: واقعیت این است که مردم تا حدودی زود عصبانی می‌شوند که برای جلوگیری از این کار باید فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی خوبی انجام شود.
برچسب ها: سلامت ، اجتماعی ، قلیان ، بهداشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار