کد خبر: ۱۹۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 11
سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در بازدید از پروژه درحال ساخت مهدی کلینیک که امروز انجام شد، گفت: می توان امیدوار بود، این پروژه در دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.
شفاآنلاین>سلامت>قاضی زاده هاشمی از افتتاح بیمارستان ۸۸۰ تخت‌خوابی مهدی کلینیک تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در بازدید از پروژه درحال ساخت مهدی کلینیک که امروز انجام شد، گفت: می توان امیدوار بود، این پروژه در دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه باید از تمام دست اندرکاران این پروژه تشکر کرد، خاطرنشان کرد: امیداست این بیمارستان نیز مانند سایر مراکز، بتواند هم در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایتمندی آنها و هم در ارتقای دانش پزشکی کشور تاثیرگذار باشد.

هاشمی گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) تنها برای مراجعه و خدمت رسانی به مردم پایتخت و حومه تهران نیست، بلکه این بیمارستان از گذشته دور، محل رجوع اکثر طبقات ضعیف از اقصی نقاط کشور است، بنابراین افتتاح هر پروژه ای در این مجموعه به معنای فراهم سازی آسایش برای تمام مردم کشور است.

گفتنی است؛ ساخت بیمارستان ٨٨٠ تخت‌خوابی مهدی کلینیک (عج)، از سال ٩١ به همت یکی از خیرین آغاز شده و ادامه کار درحال تکمیل است، این بیمارستان شامل ١٨ طبقه است و دارای همه خدمات و امکانات درمانی اعم از اتاق های جراحی، خدمات تشخیصی، اورژانس و بستری است؛ این پروژه درصورت تامین اعتبارات تا پایان سال ٩٨ به اتمام می رسد.
 حمایت های خیرین از حوزه سلامت قابل تقدیر است

 همچنین وزیر بهداشت در دیدار عیدانه مجمع خیرین سلامت کشور، اظهار کرد: خیرین سلامت در سال های گذشته، کمک های ارزشمندی به مردم و وزارت بهداشت کردند که باید از آنها تقدیر کنم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد حاج سید رضا نیری، دبیرکل فقید مجمع خیرین سلامت کشور، خطاب به خیرین، گفت: شما جزو بهترین ها هستید که خداوند بزرگ، راه خیر و نیکو را پیش پای شما قرار داده است.

هاشمی در پایان یادآور شد: امیدوارم خیرین، این سنت حسنه و ارزشمند را به فرزندان، بستگان و اطرافیان خود آموزش دهند و این فرهنگ به نسل های بعدی نیز منتقل شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: