کد خبر: ۱۹۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - 2018March 30
حریرچی : مهمترین خبر خوشی که برای مردم در سال ۹۷ داریم تاکید دولت و مجلس بر ادامه قدرتمند طرح تحول سلامت و ارتقای خدمت رسانی به مردم و در عین حال حفاظت مالی از مردم است
شفا آنلاین>سلامت>ایرج حریرچی گفت: به نظر من این شیرین‌ترین اتفاق است که تعداد کسانی که به خاطر هزینه‌های بیماری دچار فقر و هزینه‌های کمرشکن می‌شدند را توانستیم کاهش دهیم.

به گزارش شفا آنلاین، ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت پیرامون بهترین اتفاقی که در سال ۹۶ در وزارت بهداشت افتاد، گفت: بهترین اتفاق این بود که ما توانستیم حمایت خود را از مردم ادامه بدهیم و کاهش پرداختی از جیب مردم را در حد بسیار کمتری نسبت به سال‌های قبل از طرح تحول نگاه داریم؛ به نظر من این شیرین‌ترین اتفاق است که تعداد کسانی که به خاطر هزینه‌های بیماری دچار فقر و هزینه‌های کمرشکن می‌شدند را توانستیم کاهش دهیم.

وی در ادامه افزود: اتفاقات تلخی که در سال ۹۶ افتاد را در واقع می‌توان آن دسته از اتفاقاتی نامید که ما به هر دلیلی نمی‌توانستیم برای نجات جان افراد در آن کاری انجام دهیم. مثل سقوط هواپیما و یا بعضی سوختگی‌هایی که اتفاق می‌افتاد و نجات افراد امکان پذیر نبود و ما نمی‌توانستیم خدمت رسانی انجام دهیم بسیار تلخ و غم انگیز بود.

حریرچی گفت: مهمترین خبر خوشی که برای مردم در سال ۹۷ داریم تاکید دولت و مجلس بر ادامه قدرتمند طرح تحول سلامت و ارتقای خدمت رسانی به مردم و در عین حال حفاظت مالی از مردم است.

وی در ادامه پیرامون اینکه تعطیلات عید را به کجا می‌رود و آیا عیدی می‌دهد یا خیر، گفت: من معمولا عیدی می‌دهم و خیلی‌ها از من عیدی می‌گیرند. همچنین در ایام عید کمتر فرصت می‌کنم به مسافرت بروم و بیشتر مشغول کار هستم، اما در تلاش هستم که امسال ببینم می‌توانم به سفر بروم یا نه.

قائم مقام وزارت بهداشت در ادامه خاطرنشان کرد: از ملت می‌خواهیم اولا کمک کنند این تعطیلات کاهش یابد تا تولید ملی افزایش پیدا کند دوم اینکه واقعا وقتی از تعطیلات برمی گردند با انرژی به سرکار بیایند تا بتوانیم مملکت و کشور را سریع‌تر و بهتر بسازیم.خبرگزاری دانشجو

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: