کد خبر: ۱۹۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - 2018March 30
تاکنون دو میلیون و پانصد هزار مسافر به پایگاههای سازمان جوانان کشور در سراسر کشور مراجعه کرده و 258 هزار نفر به میثاق نامه «نه به تصادفات» پیوست‌اند.

شفاآنلاین>سلامت>رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: تاکنون دو میلیون و پانصد هزار مسافر به پایگاههای سازمان جوانان کشور در سراسر کشور مراجعه کرده و ۲۵۸ هزار نفر به میثاق نامه «نه به تصادفات» پیوست‌اند.

به گزارش شفاآنلاین، مسعود حبیبی در ارتباط با ارائه خدمات جوانان به مسافران نوروزی اظهارداشت:استان‌های مازندران، گلستان، قم، آذربایجان غربی،خراسان رضوی، یزد، اصفهان در صدر مراجعه مسافران به پایگاه‌های جوانان هلال احمر بوده‌است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: تاکنون دو میلیون و پانصد هزار مسافر به پایگاههای سازمان جوانان کشور در سراسر کشور مراجعه کرده و 258 هزار نفر به میثاق نامه «نه به تصادفات» پیوست‌اند.

وی همچنین گفت: در این 10 روز علاوه مردم بسیاری از چهره‌های سرشناس حوزه‌های ورزش و سیاسی و سلامت به این کمپین پیوستند.

حبیبی به مراجعان به خیمه های نماز سازمان جوانان را 103 هزار نفر اعلام کرد و گفت سازمان جوانان در مناطق پرتردد ای که مسجد و حسینیه برای اقامه نماز مسافران موجود نبود خمه‌های برای اقامه نماز ایجاد کرد.

وی با اشاره به کانون های طلاب سازمان جوانان هلال احمر افزود: در برخی از این چادرها این روحانیون برای اقامه نماز و پاسخ به سوالات شرعی مسافران حاضر هستند.
 
 رئیس سازمان جوانان هلال احمر تعداد افرادی که از پایگاه های سلامت این سازمان خدمات گرفته اند را 189 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در این پایگاه ها به جوانان و خانواده هایی که به این پوست ها مراجعه می کنند خدمات بهداشتی همچون گرفتن فشار خون  ارائه می شود. همچنین 3 میلیون مسافر به پایگاه‌های جوانان هلال احمر مراجعه‌کرده‌اند.

وی همچنین یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این پایگاه های سلامت را ارائه آگاهی به جوانان در خصوص پیشگیری از اعتیاد و ایدز اعلام کرد.

برچسب ها: هلال احمر ، سازمان ، تصادف
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: