کد خبر: ۱۸۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - 2018March 22
مدیران کل استانی به نمایندگی از موهبتی، به دیدار خانواده های پیشکسوتان و بازنشستگان در گذشته رفتند و پیام تبریک و تهنیت مدیر عامل سازمان بیمه سلامت را به سمع انان رساندند
شفاآنلاین>سلامت> به مناسبت فرا رسیدن سال نو مدیران استانی بیمه سلامت از بازنشستگان دیدار کردند.

به گزارش شفاآنلاین، مدیران کل استانی به نمایندگی از  موهبتی، به دیدار خانواده های پیشکسوتان و بازنشستگان در گذشته رفتند و پیام تبریک و تهنیت مدیر عامل سازمان بیمه سلامت را به سمع انان رساندند.

این دیدار که به مناسبت اغاز سال نو و تقدیر از خدمات (Services)شایان پرسنل بازنشسته درگذشته انجام شد با استقبال بسیار زیاد خانواده های انان در سراسر کشور رو برو شد.

تکریم کارکنان و پرسنل در رده های مختلف بعنوان ارکان فعالیتهای سازنده هر نهاد و ارگانی، از جمله موضوعاتی است که در اولویت برنامه های سازمان بیمه سلامت قرار گرفته و مورد تاکید همواره مدیر عامل این سازمان می باشد.

مدیران کل استانی به نمایندگی از  موهبتی، به دیدار خانواده های پیشکسوتان و بازنشستگان در گذشته رفتند و پیام تبریک و تهنیت مدیر عامل سازمان بیمه(Insurance) سلامت را به سمع انان رساندند.

این دیدار که به مناسبت اغاز سال نو و تقدیر از خدمات شایان پرسنل بازنشسته درگذشته انجام شد با استقبال بسیار زیاد خانواده های انان در سراسر کشور رو برو شد.

کارکنان و پرسنل در رده های مختلف بعنوان ارکان فعالیتهای سازنده هر نهاد و ارگانی، از جمله موضوعاتی است که در اولویت برنامه های سازمان بیمه سلامت قرار گرفته و مورد تاکید همواره مدیر عامل این سازمان می باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: