کد خبر: ۱۸۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 19
وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی روز جاری (دوشنبه) در شرایط سالم خواهد بود و انتظار می‌رود همراه با افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها تا روز سه‌شنبه، شرایط کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در محدوده بین شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از برقراری هوای سالم در تهران طی روز جاری خبر داد و گفت: فردا هوای تهران بین هوای سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس در نوسان خواهد بود.

به گزارش شفا آنلاین، حسین شهبازی شرایط کیفی هوای تهران را پیش‌بینی کرد و گفت: وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی روز جاری (دوشنبه) در شرایط سالم خواهد بود و انتظار می‌رود همراه با افزایش نسبی غلظت آلاینده‌(pollutant)ها تا روز سه‌شنبه، شرایط کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در محدوده بین شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر میانگین شاخص کیفیت هوای شهر تهران ۸۶ و هوای تهران در شرایط سالم است.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه شرایط جوی تهران را پیش‌بینی کرد و گفت: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی(Meteorology) پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، برای برخی ساعات روز جاری (دوشنبه) وزش باد موثر (بزرگی بین ۳ تا ۵ متر بر ثانیه) انتظار می‌رود.

به گفته شهبازی، با برقراری جوی نسبتا آرام در روز سه‌شنبه، تنها برخی ساعات همراه با وزش باد موثر خواهد بود. این شرایط در روز چهارشنبه کمابیش ادامه خواهد داشت و همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر، در برخی ساعات وزش باد شدید (بزرگی بین ۸ تا ۱۰ متر بر ثانیه) از سمت نواحی غربی و جنوب غربی پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان اظهار کرد: دمای تهران طی دو روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: