کد خبر: ۱۸۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 15
حالا بهروز وثوقی ۸۰ساله است. کاش شرایطی فراهم شود تا او به ایران برگردد و با ایفای نقش در حتی یک فیلم دوباره خودش را احیاء کند
شفا آنلاین>اجتماعی>۲۰ اسفد۱۳۹۶ و همزمان با تولد ۸۰ سالگی بهروز وثوقی بازیگر سفرکرده ایرانی نه فقط سلبریتیهای مختلف از سینمایی تا ورزشی برای بهروز پیام تبریک فرستادند بلکه زمزمه هایی هم طرح شده درباره تسهیل شرایط بازگشت به وطن بهروز وثوقی.

به گزارش شفا آنلاین، اینکه در روزهای پرتردید پیش روی دولتمردان که پاشنه آشیل شان رونق اقتصاد و اشتغالزایی است این زمزمه ها چقدر عملیاتی میشود مشخص نیست اما اینکه یک روزنامه نگار باسابقه اصولگرا هم از لزوم بازگشت به وطن بهروز وثوقی سخن گوید جالب به نظر میرسد.

کیوان امجدیان از روزنامه نگاران اصولگرا با اشاره به دوری نزدیک به چهار دهه ای بازیگر «گوزنها» و «قیصر» از وطنش نوشته است: یکی دو روز پیش بهروز وثوقی، ۸۰ساله شد. نمیدانم او پیش از پیروزی انقلاب چه خطایی کرده است(بجز ایفای نقش در فیلمهای نامناسب آن زمان) اگر خطای دیگری داشته باشد که من نمیدانم و نشود از آن گذشت که هیچ… اما اگر فقط همینها باشد به نظرم چهل سال دوری از کشور برایش کافیست!!! اصلا مگر بازیگرهای دیگری هم نبودند که یا ماندند و یا برگشتند و به سینما هم ‌دوباره ورود کردند. مگر ایرج قادری نبود، داوود رشیدی یا همین حالا ناصر ملک مطیعی و فخری خوروش و خیلی های دیگر!

امجدیان ادامه داده است: بهروز وثوقی‌ هر کاری هم کرده باشد دست کم در «قیصر» و «گوزنها» چنان با تمام وجود بازی کرد که خیلی از جوانهایی را که عاشق آزادی بودند و در آن سالها داشتند خودشان را پیدا میکردند و آرام آرام در مسیر انقلاب می افتادند به وجد آورد و مصممشان کرد. حالا بهروز وثوقی ۸۰ساله است. کاش شرایطی فراهم شود تا او به ایران برگردد و با ایفای نقش در حتی یک فیلم دوباره خودش را احیاء کند! شک ندارم که انقلاب عزیز، هم اهل اشداء علی الکفار است و هم رحماء بینهم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
به نظرمن اگرایشان به وطن برگرد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: