کد خبر: ۱۸۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 13
آن دسته از دندانپزشکان عمومی که مشغول انجام طرح نیروی انسانی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه هستند و یا قصد آغاز طرح را در یکی از این مناطق دارند، می‌توانند در آزمون دستیاری دندانپزشکی سال ٩٧ ثبت نام و شرکت کنند
شفا آنلاین>سلامت>دندانپزشکانی که طرح خود را در مناطق زلزله زده می‌گذارنند از تسهیلات شرکت در آزمون دستیاری برخوردار خواهند شد.

به گزارش شفا آنلاین، طبق اعلام اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت و به منظور تامین نیروی انسانی متخصص برای مناطق زلزله زده غرب کشور، آن دسته از دندانپزشکان عمومی که مشغول انجام طرح نیروی انسانی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه هستند و یا قصد آغاز طرح را در یکی از این مناطق دارند، می‌توانند در آزمون دستیاری(Assistant exam) دندانپزشکی سال ٩٧ ثبت نام و شرکت کنند.

این داوطلبان علاوه بر امکان شرکت در آزمون در حین طرح بدون ارائه گواهی پایان طرح تا ۳۱ شهریور ۹۷ از شروط سقف شروع خدمت تا مدت ٣ ماه بعد از فراغت از تحصیل و خدمت در مناطق چهار پنجم و پایین‌تر، نیز معاف هستند.

زمان تمدید ثبت نام، ویرایش و تکمیل مدارک از ساعت ١٠ صبح سوم تا روز چهارم اردیبهشت ماه ۹۷ خواهد بود. سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال ١٣٩٧ به صورت متمرکز در تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور در روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۹۷ برگزار می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: