کد خبر: ۱۸۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 13
نمایندگان در جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی مخالفت خود را با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کردند
شفا آنلاین>اجتماعی>نمایندگان مجلس شورای اسلامی باردیگر به علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای اعتماد دادند و وی همچنان سکاندار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باقی ماند.

به گزارش شفا آنلاین، نمایندگان در جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی مخالفت خود را با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کردند.

در جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و جمعی از اعضای هیات دولت حضور داشتند.

کارنامه ربیعی
«علی ربیعی» از ابتدای دولت یازدهم سکان دار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود، مشاور مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو شورای سیاست‌گذاری مرکز بررسی‌های راهبردی ریاست جمهوری با حکم رئیس‌جمهوری، رئیس موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی و عضو کمیته‌های فنی پروژه‌های تحقیقاتی در مرکز تحقیقات استراتژیک از دیگر سوابق کاری وی است.

ربیعی در دوره ای با عنوان دبیرستاد مبارزه با فساد و معاونت پارلمانی و حقوقی وزارت اطلاعات مشغول به کار بوده است. شاید مرتبط ترین سمت وی در حوزه کار، به عضویتش در شورای مرکزی خانه کارگر باز می گردد .

به گواه آمارهای رسمی، در دوره وزارت ربیعی؛ سهم تعاونی ها در دولت یازدهم به 6 درصد افزایش یافته است. همچنین دستمزد کارگران نیز که همواره پایین تر از نرخ تورم تعیین می شد در چهار سال گذشته با رشد 95 درصدی رو به رو شد.

از سوی دیگر شاهد تصویب لایحه مساعدت های اجتماعی از جمله طرح تحول سلامت که بر اساس آن11 میلیون نفر از ضعیف ترین اقشار جامعه تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند هم بودیم. هر چند در چهار سال گذشته نرخ بیکاری کاهش پیدا نکرد اما باید توجه داشت که که در این سال ها با نیروهای کار انباشت شده مواجه بودیم و به صورت مدیریت شده وارد بازار کار شدند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: