کد خبر: ۱۸۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 13
داروخانه های مرکزی، تخصصی و فوق تخصصی (تک نسخه ای)، تهرانپارس و جزیره کیش به علت انبارگردانی در روز سه شنبه ۲۹ اسفند تعطیل است
شفاآنلاین>سلامت> ساعت کار داروخانه های هلال احمر در ایام تعطیلات نوروزی، اعلام شد.

به گزارش شفاآنلاین، روابط عمومی سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر اعلام کرد؛ داروخانه های مرکزی، تخصصی و فوق تخصصی (تک نسخه ای)، تهرانپارس و جزیره کیش به علت انبارگردانی در روز سه شنبه ۲۹ اسفند تعطیل است.

همچنین ساعت کاری داروخانه مرکزی در روز دوشنبه مورخ ۲۸ اسفند به دلیل انبارگردانی از ساعت ۳۰/۷ الی ۱۳ خواهد بود.

در تعطیلات نوروز، داروخانه (pharmacy)مرکزی هلال احمر از ساعت ۸ الی ۱۳ باز خواهد بود و در روزهای غیر تعطیل در ایام نوروز از ساعت ۸ الی ۱۶ در خدمت رسانی به هموطنان و بیماران عزیز آماده است. همچنین داروهای تک نسخه ای در روزهای تعطیل از طریق داروخانه مرکزی در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

داروخانه های تک نسخه ای، تهرانپارس و جزیره کیش نیز در روزهای تعطیل ایام نوروز بسته است و در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۳۰/۷ الی ۱۳ فعال خواهد بود.

نمایندگان سازمان های بیمه ای که نسخ پزشکی را تأئید می کنند، در ایام غیر تعطیل نوروز از ساعت ۸ الی ۱۳ در داروخانه ها حضور خواهند داشت و در ایام تعطیل(Closed) نوروز تأئید نسخ از طریق شعب مربوطه انجام خواهد شد.  

داروخانه مرکزی و تک نسخه ای (تخصصی و فوق تخصصی) هلال احمر در خیابان طالقانی و داروخانه شماره ۲ در تهرانپارس واقع شده است.

هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات دارویی با شماره تلفن ویژه ۴۱۶۵۱-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: