کد خبر: ۱۸۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - 2018February 26
سید علیرضا مرندی رییس فرهنگستان علوم پزشکی و وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که ارتقای شاخص های بهداشت و درمان در جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر است
شفا آنلاین>سلامت>رییس فرهنگستان علوم پزشکی و وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قبل از انقلاب تحقیقات در کشور صورت نمی‌گرفت و اگر هم تحقیقی انجام می شد، خیلی ضعیف بود، درحالی که امروز پژوهش‌های محققان ما در دنیا حرف برای گفتن دارد.

به گزارش شفا آنلاین، سید علیرضا مرندی رییس فرهنگستان علوم پزشکی و وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که ارتقای شاخص های بهداشت و درمان در جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر است.

وی در همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور ویژه دانش آموختگان حوزه‌های پزشکی و پیراپزشکی در انستیتو پاستور ایران، افزود: با وجود محدودیت هایی که داشته ایم، توانسته ایم بیشترین فعالیت ها و دستاوردها را ارایه دهیم.

وی ادامه داد: به ما القا می‌کردند که نمی توانیم، اما نشان دادیم که می‌توانیم و هر کاری در جمهوری اسلامی شدنی است.

مرندی گفت:در مقایسه با آمار مرگ و میر در قبل از انقلاب با شاخص امروز در بخش بهداشت متوجه می شویم که چه دستاوردهای عظیمی در بخش بهداشت و درمان کسب کرده ایم.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب تحقیقات در کشور صورت نمی گرفت و اگر هم تحقیقی انجام می شد، خیلی ضعیف بود، درحالی که امروز پژوهش های محققان ما در دنیا حرف برای گفتن دارد.

در ادامه این مراسم از 20چهره برتر حوزه سلامت کشور تقدیر شد.

گفتنی است پنجمین همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور صبح امروز در انستیتوپاستور برگزارشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: