کد خبر: ۱۸۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 17
دفترچه آزمون ارشد پزشکی از روز چهارشنبه 25 بهمن ماه بر روی سایت مرکز سنجش آمووزش پزشکی قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این سایت به آدرس www.sanjeshp.ir نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام کنند
شفا آنلاین>اجتماعی>رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه‌های پزشکی از دوشنبه ۳۰ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ۱۳ اسفند ماه ادامه دارد.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمد حسین پورکاظمی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: دفترچه آزمون ارشد پزشکی از روز چهارشنبه 25 بهمن ماه بر روی سایت مرکز سنجش آمووزش پزشکی قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این سایت به آدرس www.sanjeshp.ir نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش این آزمون با توجه به نیاز دانشگاه‌ها اعلام می‌شود گفت: همواره ظرفیت تعیین شده از سوی وزارت بهداشت از اعلام نیاز دانشگاه‌ها بیشتر است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: آزمون امسال مانند سال گذشته برگزار خواهد شد و تنها تفاوت ویژه آن با آزمون سال قبل این است که در گذشته سوابق تحصیلی در نتیجه آزمون ارشد تاثیری نداشت اما بر اساس قانون مجلس و مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی از امسال ۲۰ درصد معدل و ۸۰ درصد نمره آزمون در نتیجه نهایی تاثیر خواهد داشت. همچنین ۵ درصد سهمیه خانواده‌های جانبازان و ایثارگران در آزمون سال جاری همچون سال پیش اعمال خواهد شد مگر اینکه مجلس مصوبه جدیدی داشته باشد.

به گفته دکتر پورکاظمی، در سال جاری نیز همچون سال گذشته بر اساس مدارک داوطلب، امکان شرکت در دو رشته برای داوطلبان وجود دارد.  

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در پایان خاطرنشان کرد: براساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی رشته کارشناسی مهندسی تکنولوژی صنایع آرد و بهداشت مواد غذایی به مدارک مورد پذیرش رشته امتحانی بهداشت و ایمنی مواد غذایی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ گنجانده شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: