کد خبر: ۱۸۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 13
برای بوجود آوردن یک مکان امن که به راحتی بتوان در آن استراحت کرد هر چیزی که به کارتان مربوط می شود را در اتاق دیگری نگهداری کنید. هرگز کامپیوتر و دفاتر کاری را در اتاق خواب قرار ندهید چون نیاز به آرامش دارید.
شفا آنلاین>اجتماعی>اتاق خواب باید فضایی سرشار از آرامش و سکوت باشد پس سعی کنیم فضای اتاق را با کتاب، لباس و لوازم آرایشی به هم ریخته نکنیم. و اما چگونه می توانیم فضایی ساکت و آرام برای خوابمان فراهم کنیم؟ طبق نظر متخصصان تنها کاری که باید انجام دهیم این است که هرگز لوازم غیر ضروری را وارد اتاق خواب <bedroom>نکنیم. از جمله موارد زیر:



صورتحساب ها و برگه های مربوط به کار

به گزارش شفا آنلاین:برای بوجود آوردن یک مکان امن که به راحتی بتوان در آن استراحت کرد هر چیزی که به کارتان مربوط می شود را در اتاق دیگری نگهداری کنید. هرگز کامپیوتر و دفاتر کاری را در اتاق خواب قرار ندهید چون نیاز به آرامش دارید.


تکنولوژی

سعی کنید هر گونه صفحه نمایشی را از اتاق خواب دور کنید. زیرا این صفحات نور آبی و میدان های الکتریکی و مغناطیسی از خود منتشر می کنند. تنها چیزی که می توانید در اتاق خواب نگه دارید یک سیستم صوتی برای گوش دادن به یک موسیقی آرامبخش است. موبایل و تبلت را در نور روز استفاده کنید و حداقل یک ساعت قبل از خواب آن ها را خاموش کنید.

میز کنار تخت درهم برهم

پر کردن این میزها با گلدان های خالی و گیره های مو آسان است اما سعی کنید هر چیز غیرضروری را روی میز نچینید.

وسایل زیر تخت

پر کردن زیر تخت با جعبه ها و وسایل حس خوبی به شما نخواهد داد. سعی کنید تختی بخرید که نتوان زیر آن هیچ وسیله ای قرار داد یا اگر هم قرار است وسایلی زیر آن بچینید وسایل کم مصرفی مثل لباس های فصلی باشد.

لباس های انباشته شده

اگر می خواهید شب راحت بخوابید و صبح با آرامش بیشتری آماده شوید لباس ها را دور و بر تخت یا روی صندلی نچینید.
 
 چیزهایی که نباید در اتاق خواب نگه داریم

لوازم آرایشی غیر ضروری

لوازمی که روزانه یا در مناسبت های خاص مصرف می کنید را دم دست قرار دهید. اگر وسیله ای روی میز هست که چند ماه است استفاده نکرده اید آن را دور بیندازید.

کتاب

به جز یکی دو تا کتابی که مشغول خواندنشان هستید انباشته کردن کتاب ها در اطراف تخت و خاک خوردن آن ها انرژی منفی ایجاد می کند و آرامش را از اتاق خواب می گیرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: