کد خبر: ۱۸۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 09
از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۱۵ روز معاملاتی تعداد ۲۰۹ میلیارد و ۲۴۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۵۳۲ هزار و ۸۱۳ میلیارد ریال در ۱۳ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۳۴۷ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.
شفا آنلاین>بیمه و بانک>شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۱۵ روز معاملاتی، با ۲۱هزار و ۸۷واحد افزایش، معادل ۲۷ درصد رشد را به ثبت رسانده است.

به گزارش شفا آنلاین:از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۱۵ روز معاملاتی تعداد ۲۰۹ میلیارد و ۲۴۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۵۳۲ هزار و ۸۱۳ میلیارد ریال در ۱۳ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۳۴۷ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۱۲۳ میلیارد و ۴۵۲ میلیون سهم به ارزش ۲۷۲ هزار و ۵۶۱ میلیارد ریال در ۵ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۱۵ نوبت در بازار اول؛ ۷۳ میلیارد و ۹۶۳ میلیون سهم به ارزش ۱۷۷ هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال در ۷ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۹۸۷ نوبت در بازار دوم؛ ۶۷ میلیون سهم به ارزش ۶۷ هزار و ۶۲۴ میلیارد ریال در ۱۹ هزار و ۶۰۸ نوبت در بازار بدهی؛ ۱۰ میلیارد و ۳۶۸ میلیون سهم به ارزش ۵۹۵ میلیارد ریال در ۲۱۰۵ نوبت در بازار مشتقه و ۱۳۹۸ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۴ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال در ۷۱ هزار و ۹۳۲ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل بورس نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۲۱هزار و ۸۷ واحد افزایش معادل ۲۷ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۹۸ هزار و ۳۱۷واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۵هزار و ۳۳۰ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۴۳ هزار و ۲۴۶ واحد افزایش مواجه شده اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: