کد خبر: ۱۸۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 07
طرح صدور مجوز مطب برای پزشکان دولتی در مناطق محروم جزو برنامه ششم توسعه است و با عملی شدن آن مشکل کمبود پزشکان متخصص در مناطق کم برخوردار حل می شود
شفا آنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: طرح صدور مجوز مطب برای پزشکان دولتی در مناطق محروم جزو برنامه ششم توسعه است و با عملی شدن آن مشکل کمبود پزشکان متخصص در مناطق کم برخوردار حل می شود.

به گزارش شفا آنلاین، بشیر خالقی روز چهارشنبه در جشن انقلاب در خلخال افزود: اکنون بهترین راهکار برای افزایش رغبت ماندگاری پزشکان متخصص بخش دولتی در مناطق محروم و کم برخوردار صدور مجوز برای ایجاد مطب است.

نماینده خلخال و کوثر در مجلس همچنین از کمبود نیروی انسانی در بخش خدمات دانشکده علوم پزشکی خلخال و اشغال 61 پست بیمارستانی این دانشکده ازسوی سایر مناطق استان اردبیل خبر داد.

او اظهار کرد: این موضوع بارها به اطلاع مسئولان وزارت بهداشت(Ministry of Health) و درمان رسیده و مردم خلخال منتظر اقدام عاجل این وزارتخانه برای خالی شدن پست های اشغال شده بیمارستان امام خمینی این شهر برای استخدام نیروی انسانی جدید هستند.

فرماندار خلخال نیز در این همایش گفت: سند توسعه این شهرستان به عنوان نخستین شهرستان دارای سند توسعه در استان اردبیل آماده و نهایی شده و با عملیاتی شدن این سند راه توسعه و پیشرفت خلخال بیشتر از پیش هموار خواهد شد.

فریدون بابایی افزود: هم اکنون طرح بزرگ گازرسانی به 40 روستای این شهرستان در دست اجرا بوده و اعتبار لازم برای آسفالت راه 17 روستا نیز تامین شده که با مساعد شدن شرایط جوی این طرح ها نیز عملیاتی می شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: