کد خبر: ۱۸۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 07
دکتر شادنوش رئیس دانشگاه، ضمن بازدید از شرکت در دست احداث آرتا دارو آداک (سهامی خاص)، در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت و رهنمودهای لازم را جهت تسریع در بهره برداری این پروژه بیان نمود
شفا آنلاین>سلامت>صبح روز هفدهم بهمن ماه 96، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به همراه دکتر زینعلی معاون غذا و دارو دانشگاه، دکتر پرویز مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و جمعی از مدیران دانشگاه از شرکت‌های دارویی و بهداشتی در شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کردند.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر شادنوش  رئیس دانشگاه، ضمن بازدید از شرکت در دست احداث آرتا دارو آداک (سهامی خاص)،  در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت و رهنمودهای لازم را جهت تسریع در بهره برداری این پروژه بیان نمود.

در ادامه این سفر یک روزه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی(Medical science) استان سمنان همچنین از شرکت بهداشتی پرژک (تولیدکننده شامپو و مایع ظرفشویی دورتو)  بازدید نمود.

مهندس نمکی مسئول این شرکت، به تشریح مراحل خط تولید، نگهداری، آزمایشگاه، بسته بندی، ساخت مراحل اولیه تولید مواد این واحد و خروج محصولات این شرکت پرداخت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: