کد خبر: ۱۸۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 06
مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از تصویب تاسیس مرکز تحقیقات تجهیزات و ملزومات پزشکی با دستور وزیر بهداشت در شورای گسترش وزارت بهداشت خبر داد.

شفا آنلاین>سلامت>مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از تصویب تاسیس مرکز تحقیقات تجهیزات و ملزومات پزشکی با دستور وزیر بهداشت در شورای گسترش وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر رضا مسائلی با اعلام این خبر، درباره هدف تاسیس این مرکز تحقیقات گفت: گسترش رویکرد تحقیقات و پژوهش و ایجاد بسترهای علمی مطلوب در جهت ارتقای سطح سلامت عمومی در حوزه علوم مهندسی پزشکی مطابق با استانداردهای جهانی همیشه از دغدغه‌های مسئولین حوزه نظارت بر تجهیزات پزشکی بوده است.

مشاور وزیر بهداشت ادامه داد: تشکیل مرکز تحقیقات تجهیزات و ملزومات پزشکی با هدف بهینه‌سازی فرآیندهای کنترل و ارزیابی ایمنی، کیفیت و اثربخشی تجهیزات و ملزومات پزشکی و انجام تحقیقات بنیادی و کاربردی از مهم‌ترین اهداف مرکز تحقیقات تجهیزات و ملزومات پزشکی است.

وی افزود: همچنین ارتقای سطح دانش مجموعه کارشناسی و ارائه راه‌کارهای برنامه‌ریزی شده به منظور افزایش ارتباطات کارآمد در سطح ملی و بین‌المللی از دیگر اهداف این مرکز است.

مسائلی بیان کرد: با استفاده از توانمندی‌های علمی محققان، اساتید و اشخاص متخصص و همچنین به کارگیری امکانات و تجهیزات موجود در کشور امیدواریم در راستای اهداف تعریف شده این مرکز کوشا باشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: