کد خبر: ۱۸۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 06
سرپرست اورژانس گفت: بحث موتورلانس نباید سرعت آمبولانس‌ها را کم کند، آمبولانس‌ها هم باید فعالیت خود را به موقع انجام دهند.
شفا آنلاین>سلامت>سرپرست اورژانس گفت: بحث موتورلانس نباید سرعت آمبولانس‌ها را کم کند، آمبولانس‌ها هم باید فعالیت خود را به موقع انجام دهند.

به گزارش شفاآنلاین،پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در مراسم تقدیر از تکنسین‌های موتورلانس مرکز اورژانس تهران گفت: همه زحماتی که نیروهای تکنسین به جان می‌خرند دیده می‌شود و از چشم تیزبین مردم پنهان نمی‌ماند.

وی ادامه داد: از آغاز طرح موتورلانس تا زمانی که این موتورها وارد کشور شدند، تکنسین‌ها تلاش‌های زیادی داشتند که نشاندهنده روحیه جهادی  و فرهنگ ایثارگری این عزیزان و قابل تقدیر است.

کولیوند تاکید کرد: سلامت نیروهای اورژانس از همه چیز مهمتر است و یکی از دغدغه‌های اصلی ما در حوزه سلامتی محسوب می‌شود و باید در قالب‌های مختلف این سلامتی را حفظ کنیم.

 کولیوند اضافه کرد: ما باید مسئولیت پذیر باشیم و تمام کارهای خودمان را با کیفیت انجام دهیم و با اخلاق مداری آنها را حفظ کنیم.

 وی اظهار داشت: بحث موتورلانس نباید مانع سرعت آمبولانس شود، آمبولانس‌ها هم باید فعالیت خود را به موقع و با کیفیت انجام دهند تا بتوانیم خدمات ویژه و مطلوب تری به هموطنان داشته باشیم.

کولیوند درخصوص امانت داری نیروهای اورژانس گفت: اورژانس محرم مردم است، اجازه ندهید وسوسه‌های دنیا کارهای شما را تحت تاثیر قرار دهد، نیروهای اورژانس در محافل شخصی مردم ورود پیدا می‌کنند پس نباید لحظه‌ای از این امانت داری کاسته شود.

 وی در خصوص آموزش های مهارتی هم گفت: در آموزش های مهارتی هر چه می توانید باید تلاش کنید و آنها را باید در سطح بین المللی عرضه کنید.
 تلاش وزیر بهداشت برای ارتقای اورژانس

رئیس اورژانس کشور در ادامه به علاقه وزیر بهداشت به اورژانس گفت: وزیر بهداشت علاقه بسیار زیادی به اورژانس دارد و تا کنون در مسیر ارتقای این سازمان تلاش‌های زیادی انجام داده، علاقه وزیر بهداشت به اورژانس قابل ستودنی است.

 کولیوند ادامه داد: ما در حوادث کرمانشاه و یا در بارش برف‌ اخیر بسیار خوب عمل کردیم و خوشبختانه تا کنون به دلیل عملکرد خوب نیروهای اورژانس هیچگونه شکایتی از سوی مردم نداشتیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: