کد خبر: ۱۸۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 31
دو خط دارویی شامل تولید مواد اولیه یک داروی ضد سرطان و خط تولید سرنگ در کارخانه اکسیر توسط سازمان تامین اجتماعی آماده شده که به مناسبت دهه فجر راه اندازی می شود
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: دو خط دارویی شامل تولید مواد اولیه یک داروی ضد سرطان و خط تولید سرنگ در کارخانه اکسیر توسط سازمان تامین اجتماعی آماده شده که به مناسبت دهه فجر راه اندازی می شود.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سید تقی نوربخش عصر چهارشنبه در همایش سراسری روسا و کارشناسان ارشد حقوقی سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: در مجموع در دهه فجر سال جاری، 37 طرح با پنج هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار توسط این سازمان به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.

وی در این همایش که با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور برگزار شد اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید قانون گرایی به عنوان یک راهبرد اساسی در تامین اجتماعی(Social Security) اجرایی شده که ایجاد شورای حقوقی در این مجموعه مهم ترین دستاورد عملی راهبرد یاد شده است.

نوربخش خاطرنشان کرد: از چهار سال قبل که این شورا راه اندازی شده، حتی یک مورد خلاف مصوبه های این شورا اجرا نشده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به لزوم اجرای سریع احکام صادر شده توسط دیوان عدالت اداری گفت: در سه بخشنامه جداگانه، این موضوع مورد تاکید قرار گرفته است.

وی برگشت املاک به ارزش بیش از 10 هزار میلیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی را یکی دیگر از دستاوردهای حقوقی این مجموعه دانست و اضافه کرد: در پرونده های مربوط به این املاک، قوه قضائیه احقاق حق کرده و هم اکنون این املاک در تملک قطعی سازمان تامین اجتماعی قرار دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: