کد خبر: ۱۸۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 31
مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مشمولانی هستند که سهام یک میلیون تومان را کامل در اختیار دارند و از سود کامل 150 هزار تومانی برخوردارند
شفا آنلاین>بیمه و بانک>رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: مرحله تکمیلی پرداخت سهام عدالت برای 16 گروه از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از فردا پنجشنبه آغاز می شود.

به گزارش شفا آنلاین، «علی اشرف عبدالله پوری حسینی» روز چهارشنبه در نشست خبری «اعلام جزئیات درباره پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت» اعلام کرد: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مشمولانی هستند که سهام یک میلیون تومان را کامل در اختیار دارند و از سود کامل 150 هزار تومانی برخوردارند.

وی افزود: تنها چهار گروه کارمندان، بازنشستگان لشگری و کشوری و تامین اجتماعی، کارگران فصلی و ساختمانی، روستاییان و عشایری که تحت پوشش کمیته امداد نیستند و کسانی که قبلا تحت پوشش کمیته امداد بودند اما اکنون مددجو نیستند، چهار گروهی هستند که در دهه فجر سود آنها پرداخت نمی شود.

حسینی افزود: ایثارگران، زنان سرپرست خانوار و دختران مجرد، خدام مساجد، حسینیه ها، بقاع متبرکه، بیماران خاص، مددجویان موسسات خیریه، فعالان قرآنی، قالیبافان، زندانیان آزاد شده و تحت حمایت و تاکسیرانان از جمله گروه هایی هستند که در دهه فجر، باقیمانده سود سهام عدالت آنها پرداخت می شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: از زمان آغاز توزیع سود حدود 2 میلیون نفر شماره شبای خود را به سامانه سهام عدالت اعلام کرده اند و هنوز 12میلیون نفر باقیمانده اند.

پوری حسینی تاکید کرد: سازمان خصوصی سازی در دهه فجر با 16 گروه از مشمولان سود سهام عدالت سال 95 به طول کامل تسویه می شود.

وی گفت: در این مرحله 22 درصد مشمولان با مبلغی حدود 600 میلیارد تومان تسویه می شود و 87 درصد مشمولان باقی می مانند.

رئیس سازمان خصوصی سازی یادآور شد که در مرحله نخست توزیع سود، هزار میلیارد تومان بین مشمولان توزیع شد.

پوری حسینی با یادآوری اینکه مشمولان سهام عدالت به نسبت سهام آزاد شده از سود سهام آن بهره مند می شوند، اظهار داشت: هر مشمولی که از فردا سودی از سازمان خصوصی سازی دریافت کند، به منزله تسویه حساب سال 95 تلقی می شود.

وی کارکنان دولت و بازنشستگان را با 13 میلیون نفر و روستاییان و عشایری که تحت پوشش کمیته امداد نیستند را با 15 میلیون نفر عضو، دو گروه بزرگ مشمولان سهام عدالت برشمرد که در این دوره از پرداخت های تکمیلی، پولی به حساب آنها واریز نمی شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: