کد خبر: ۱۸۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 22
شفاآنلاین :رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستارپیامی صادرکرد.
به گزارش شفاآنلاین دراین پیام آمده است:                 
 به نام خداوند جان و خرد

پرستاران، منادیان انسانیت و کرامتند؛ آنگاه که جان های بیمار و دردمند را به نور ایمان و ایثار، حیاتی دیگر می بخشند به واقع جانی در کالبد جامعه می دمند و این جان برآمده از اعتقاد و باور راستین، عشق به خالق و عشق به مخلوق را در کسوت شریف و مقدس"پرستار" جلوه گر می نماید.
پرستاران عزیز، تمام هستی خود را برای آرامش و آسایش دردمندان نثار می کنند و در این اخلاص سرشار از معنویت، جلوه ای از کرامت بزرگ بانوی عاشورا حضرت زینب کبری(س) را منور می سازند که اسوه صبر و از خودگذشتگی زنان عالم است.
شان و منزلت واقعی پرستار در یک روز از سال خلاصه نمی شود بلکه با تبلور حس انسان دوستی در هر لحظه و هر آنی به عنوان بنده ی صالح پروردگار، پرچمدار این رسالت خطیر انسانی می گردد.
امروز در آستانه ی ولادت باسعادت یگانه الگوی پرستاری حضرت زینب کبری(س) با عرض تبریک این روز فرخنده به جهان اسلام، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های مجدانه و اهتمام سختکوشانه ی پرستاران معزز، روز خجسته ی پرستار را به جامعه ی شریف پرستاری شادباش می گویم؛ پرستارانی که به نظام سلامت، معنا و مفهوم واقعی می بخشند.
 از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و بهروزی این ایثارگران صدیق حوزه بهداشت، درمان، آموزش، پژوهش و مدیریت را خواهانم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: