کد خبر: ۱۸۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 22
امروزه پیشرفت دانش بشری دستیابی به جوان‌سازی صورت را امکان پذیر کرده است اما متأسفانه پای غیرمتخصصان سودجو نیز به این حیطه باز شده است.
شفاآنلاین>سلامت>جوانی و جوان‌سازی صورت، یکی از دغدغه‌هایی است که بشر از گذشته‌های دور به‌دنبال آن بوده است.

به گزارش شفاآنلاین،امروزه پیشرفت دانش بشری دستیابی به جوان‌سازی صورت را امکان پذیر کرده است اما متأسفانه پای غیرمتخصصان سودجو نیز به این حیطه  باز شده است.

دکتر علیرضا صابری در آستانه برگزاری کنگره جراحی پلاستیک به «ایران» می‌گوید: امروزه جوانسازی صورت امکانپذیر بوده ولی این کار حتماً باید توسط فرد دوره گذرانده و متخصص صورت گیرد.

متأسفانه بسیار دیده می‌شود برخی برای انجام عمل‌های زیبایی و جوان‌سازی صورت به افراد غیرمتخصص مراجعه می‌کنند. بهتر است بدانید افتادگی پلک، دوبینی، غیرقرینگی پلک و حتی کوری از جمله عوارض عمل‌های زیبایی توسط افراد غیرحاذق و غیرمتخصص است.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک با تأکید بر اینکه متقاضیان اعمال جراحی زیبایی باید با هوشیاری کامل پزشک خود را انتخاب کنند، می‌افزاید: جوان‌سازی صورت با روش‌های غیرجراحی مانند لیزر یا تزریق فیلر و بوتاکس هم محقق می‌شود که با وجود سادگی و سرپایی بودن می‌تواند عوارض جدی به همراه داشته باشد.

دبیر اجرایی کنگره جراحی پلاستیک ادامه می‌دهد: در صورتی که لیفت صورت از طریق نخ، توسط فرد غیرمتخصص و متبحر انجام گیرد انواع عفونت‌ها، واکنش حساسیتی و آلرژی به همراه خواهد داشت. آتروفی صورت و غیرقرینگی آن از دیگر عوارضی است که فرد را تهدید می‌کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: