کد خبر: ۱۸۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۶ - 2018January 20
معاون اجتماعی وزارت بهداشت با اشاره به عزم وزارت بهداشت در سامان‌دهی کسب و کارهای حوزه سلامت گفت: ما به دنبال تضمین امنیت حرفه‌ای مردم هستیم.

شفا آنلاین>سلامت>معاون اجتماعی وزارت بهداشت با اشاره به عزم وزارت بهداشت در سامان‌دهی کسب و کارهای حوزه سلامت گفت: ما به دنبال تضمین امنیت حرفه‌ای مردم هستیم.

به گزارش شفاآنلاین،سید محمدهادی ایازی در نشست هم‌اندیشی کسب و کارهای نوپای حوزه سلامت اظهارداشت: در پانزدهمین نشست شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در حضور رئیس جمهور مقرر شد که کارگروهی برای سامان‌دهی فعالیت کسب وکارهای نوپا تشکیل شود و عزم وزارت بهداشت در این زمینه جدی است.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت افزود: فلسفه برگزاری این جلسه شنیدن نقطه‌نظرات کسب و کارهای نوپای فعال حوزه سلامت در این خصوص در راستای بهبود عمل‌کرد نظام سلامت است.

رئیس شورای فرهنگ سلامت با پرداختن به موانع و سختی‌های فعالیت کسب و کارهای نوپا در حوزه سلامت گفت: قطعا شما می‌پسندید که مجوز داشته باشید و در یک چارچوب مشخص و نظام‌مند و بدون موانع قانونی و اداری فعالیت کنید و ما به دنبال تضمین امنیت اطلاعات و حریم خصوصی مردم و امنیت حرفه‌ای شما هستیم.

ایازی ضمن جمع‌بندی موارد مطروحه، تشکیل کمیسیون مشترک کسب و کارهای نوپا با حضور اعضای حاضر و به طور مستمر با معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و پی‌گیری و حضور فعالان و صاحب‌نظران در آن کمیسیون را خواستار شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: