کد خبر: ۱۸۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۶ - 2018January 13
یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت داروسازی دامی کشور توانسته است نیاز داخلی به داروهای مختلف دامی را مرتفع ساخته و انواع داروهای مرتبط با دامپزشکی را به صورت کاملا بومی تولید کند.
شفا آنلاین>سلامت>یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت داروسازی دامی کشور توانسته است نیاز داخلی به داروهای مختلف دامی را مرتفع ساخته و انواع داروهای مرتبط با دامپزشکی را به صورت کاملا بومی تولید کند.

به گزارش شفا آنلاین،شکل‌گیری شرکت های دانش بنیان در کشور در چند سال اخیر رونق خوبی گرفته و تعداد این شرکت ها هر سال در حال افزایش است.

یک شرکت دانش بنیان که با بهره گیری از توانمندی متخصصان حوزه تولید داروهای دامی شکل گرفت تعداد زیادی از نخبگان و اساتید این رشته حساس و پرکاربرد کشور را گرد هم جمع کرد تا بتواند به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان داروهای استریل تزریقی در ایران و در منطقه خاورمیانه  فعالیت و زمینه اشتغالزایی جوانان را فراهم کند.

این شرکت با بهره گیری ازنیروهای متخصص و با بکارگیری تجهیزات و امکانات بسیار مدرن مطابق با دستورالعمل های GMP و استانداردهای بالای بین المللی زیر نظر سازمان دامپزشکی فعالیت می کند و در حال حاضر با استفاده از تکنولوژی برتر در خطوط تولید طبق فارماکوپه های USP ، BP  و JP  قادر به تولید بیش از ۵۰  هزار واحد داروی استریل تزریقی است. 

عبدالرحیم مطهری مدیر عامل این شرکت گفت: شرکت با بیش از صد نفر پرسنل در حال فعالیت است که با توجه به زمینه گسترش فعالیت نه تنها امکان اشتغال جوانان را فراهم آورده بلکه در ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی می تواند با ارائه امکانات و اطلاعات دارویی در بالا بردن سطح علمی صنعت داروسازی کشور نقش بسزایی داشته باشد.

از محصولات این شرکت می توان به تولید «اسپکتولین»، «استروپن»، «بنزاپن»، «پروپن»، «پنی میکس»، «تایلوسول»، «تتروکسی»، «جنتاسین»، «دی استرپ»، «کاناپن» و «سفی پرین» اشاره کرد.

محصولات این شرکت در حوزه های مختلف دارویی نظیر «آنتی بیوتیک ها»، «ویتامین ها»، «هورمون ها»، «مواد معدنی»، «ضد التهاب»، «بی حس کننده ها»، «آنتی میکروبیال»، «ضد انگل» و «آنتی هیستامین ها» تولید می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: