کد خبر: ۱۸۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۶ - 2018January 13
از سوی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز اولین سمپوزیوم " رادیولوژی در نقشه برداری مغز" با همکاری انجمن رادیولوژی ایران در روز 28 بهمن ماه امسال برگزار می‌شود
شفا آنلاین>سلامت>آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز دو رویداد را با هدف تبادل اطلاعات در حوزه‌های مرتبط در بهمن ماه امسال برگزار خواهد کرد.

به گزارش شفا آنلاین، از سوی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز اولین سمپوزیوم " رادیولوژی در نقشه برداری مغز" با همکاری انجمن رادیولوژی ایران در روز 28 بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

ترویج علوم شناختی در حوزه نقشه‌برداری مغز(Brain mapping) در میان رادیولوژیست‌ها و همچنین به روزرسانی و تبادل دانش و اطلاعات پژوهشگران، اعضای هیات علمی، دانشجویان و فناوران مرتبط با این حوزه از جمله اهداف برگزاری این سمپوزیوم است.

آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری نیز اولین سمینار "نقشه‌برداری مغز ویژه متخصصین مغز و اعصاب" را در روز 12 بهمن ماه در محل این آزمایشگاه برگزار می‌کند.

این سمینار با اهدافی چون ترویج علوم شناختی در حوزه نقشه برداری مغز میان نورولوژیست‌ها، جراحان مغز و اعصاب و ایجاد همکاری با اساتید و محققان برجسته این حوزه برگزار خواهد ‌شد.

در این سمینار از پژوهشگران و اساتید برجسته دعوت بعمل آمده است تا در خصوص ارتباط و تاثیرگذاری نقشه برداری مغز در بهینه کردن تشخیص و درمان بیماری‌های مغز و اعصاب صحبت و تبادل‌نظر کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: