کد خبر: ۱۸۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۶ - 2018January 13
اگر پزشکان مازاد بر تعرفه‌ای که قانون برای آنها به عنوان حق ویزیت مشخص کرده تخطی کنند، تخلف محسوب می‌شود و مردم باید از طریق تعزیرات حکومتی شکایت خود را به این سازمان اعلام کنند تا به وضعیت آنها رسیدگی شود
شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به همکاری این ارگان با وزارت بهداشت گفت: گشتی‌های مشترک ما با دانشگاه‌های علوم پزشکی در صورت اعلام شکایت در بیمارستان‌ها حاضر شده و موضوع را بررسی می‌کنند.

به گزارش شفا آنلاین،محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران به پزشکانی که حق ویزیت‌شان چند برابر دیگر پزشکان با تخصص یکسان است اشاره کرد و گفت: اگر پزشکان مازاد بر تعرفه‌ای که قانون برای آنها به عنوان حق ویزیت مشخص کرده تخطی کنند، تخلف محسوب می‌شود و مردم باید از طریق تعزیرات حکومتی شکایت خود را به این سازمان اعلام کنند تا به وضعیت آنها رسیدگی شود.

وی افزود: طی جلسات برگزار شده با دانشگاه‌های علوم پزشکی(Medical science) تهران مقرر شد، بازرسان دانشگاه‌ها با اعلام تخلف پزشکی به سازمان تعزیرات حکومتی با مأموران تعزیرات همراه شوند، موضوع را بررسی و اگر تخلفی وجود داشت، صورتجلسه کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در ارتباط با نظارت بر روی بیمارستان‌های خصوصی و دولتی افزود: در جلسات اختصاصی و عمومی مشترک با دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران که خود یا رؤسای شعب در آن حضور دارند، موضوعات نظارت بر بیمارستان‌ها مطرح می‌شود.

اسفنانی در ادامه گفت:‌ اگر تخلفی صورت گرفته باشد، قطعاً پرونده تشکیل خواهد شد. همچنین گشتی‌های مشترک ما با دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند در بیمارستان‌ها حاضر شوند و موضوع را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با دو سامانه 135 و 124 تماس بگیرند و گزارش خود را اعلام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه داد: این گزارش‌ها صورتجلسه می‌شوند و اگر شاکی خصوصی داشته باشند برای رسیدگی به شعبه ارجاع داده خواهند شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: