کد خبر: ۱۸۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۶ - 2018January 12
دکتر سید حسن هاشمی از بیمارستان در حال ساخت شماره ۲ فارابی با مساحتی بالغ بر ۴۴ هزار متر مربع، مرکز غربالگری نوزادان نارس، اتاق عمل سیار و طرح توسعه بخش های این بیمارستان بازدید کرد
شفاآنلاین>سلامت> وزیر بهداشت گفت: قرار است با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران اعتبارات لازم به منظور توسعه و تکمیل طرح توسعه بخش های های بیمارستان فارابی به موقع تخصیص یابد.

به‌گزارش شفاآنلاین، دکتر سید حسن هاشمی از بیمارستان در حال ساخت شماره ۲ فارابی با مساحتی بالغ بر ۴۴ هزار متر مربع، مرکز غربالگری نوزادان نارس، اتاق عمل سیار و طرح توسعه بخش های این بیمارستان بازدید کرد.

وی در این بازدید ، بر لزوم تسریع در توسعه، ساخت و تکمیل بیمارستان ‌جدید فارابی و تکمیل بخش های در حال توسعه این بیمارستان تاکید کرد و گفت: مقرر شد با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران اعتبارات لازم به منظور توسعه و تکمیل طرح توسعه بخش های های بیمارستان به موقع تخصیص یابد.

همچنین، در ادامه این بازدید وزیر بهداشت با اعضای هیات علمی و اساتید پیشکسوت بیمارستان فارابی دیدار و گفت و گو کرد.

هاشمی در این دیدار با اشاره به حضور بهترین فارغ التحصیلان رشته چشم پزشکی در این بیمارستان، گفت: باید همیشه میان فارغ التحصیلان و بیمارستان ارتباط وجود داشته باشد تا دو قطبی بودن در بیمارستان رخ ندهد و باید همه در کنار یکدیگر باشند.

وزیر بهداشت با تاکید بر ضرورت احترام و ‌قدر شناسی از اساتید و پیشکسوتان، گفت: اساتید و پیشکسوتان سرمایه های اصلی این بیمارستان هستند و باید به آنها احترام گذاشت.

وی تاکید کرد: نباید در این بیمارستان(Hospital) گرفتار حاشیه شویم و باید همراهی، همدلی بیش از آنچه که مشهود است ایجاد شود و افرادی که مسئولیت دارند موظف هستند این همراهی را بیشتر کنند تا سرعت پیشرفت افزایش یابد.

دکتر هاشمی با تاکید بر این که همراهی و همکاری در هر حوزه ای به نفع آن حوزه خواهد بود، گفت: مطمئن باشید بیمارستان فارابی در آینده، مدرن ترین بیمارستان چشم پزشکی خواهد بود و خود را برای روزی که یکی از قطب های چشم پزشکی مطرح در جهان شوید آماده کنید.

وزیر بهداشت (Health)در پایان گفت: برای رسیدن به رتبه اول باید تلاش کرد و نباید سلیقه ای عمل کرد چرا که این مسئله مارا به جایی نخواهد رساند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: