کد خبر: ۱۸۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۶ - 2018January 11
آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز نخستین سمپوزیوم 'اهمیت رادیولوژی در نقشه برداری مغز' را با همکاری انجمن رادیولوژی ایران برگزار می‌کند
شفا آنلاین>سلامت>'اهمیت رادیولوژی در نقشه برداری مغز' عنوان سمپوزیومی است که توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار می شود تا گامی در جهت ترویج علوم شناختی در حوزه نقشه برداری مغز در میان رادیولوژیست ها و تبادل اطلاعات میان محققان این حوزه باشد.

به گزارش شفا آنلاین، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز نخستین سمپوزیوم 'اهمیت رادیولوژی در نقشه برداری مغز' را با همکاری انجمن رادیولوژی ایران برگزار می‌کند.

ترویج علوم شناختی در حوزه نقشه برداری مغز(Brain mapping) در میان رادیولوژیست ها و همچنین به روزرسانی و تبادل دانش و اطلاعات پژوهشگران، اعضای هیات علمی، دانشجویان و فناوران مرتبط با این حوزه از جمله اهداف برگزاری این سمپوزیوم است.

همچنین، در این رویداد از اساتید برجسته حوزه تصویربرداری دعوت شده تا در خصوص رادیولوژی و نقشه برداری مغز و اهمیت ارتباط این دو حوزه سخنرانی داشته باشند. این سمپوزیوم امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان دارد و تمامی متخصصان رادیولوژیست، رزیدنت های رادیولوژی(Radiology) و سایر گروه های مرتبط می توانند در این سمپوزیوم ثبت نام کنند.

سمپوزیوم 'اهمیت رادیولوژی در نقشه برداری مغز' 28 بهمن ماه سال جاری در محل آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار می شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت این آزمایشگاه به آدرس http://nbml.ir مراجعه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: