کد خبر: ۱۸۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۶ - 2018January 07
قرار است این کنگره از سه شنبه 19 دی تا جمعه 22 دی ماه با حضور جمعی از اندیشمندان و اساتید برجسته دنیا در حوزه مراقبت های ویژه برگزار شود
شفا آنلاین>سلامت>رئیس انجمن مراقبت های ویژه ایران از برگزاری پنجمین کنگره بین المللی مراقبت های ویژه در روز سه شنبه 19 دی ماه در سالن کوه نور هتل اوین تهران خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، علی امیر سوادکوهی روز یکشنبه افزود: قرار است این کنگره از سه شنبه 19 دی تا جمعه 22 دی ماه با حضور جمعی از اندیشمندان و اساتید برجسته دنیا در حوزه مراقبت های ویژه برگزار شود.

وی محورهای اصلی این کنگره را موضوع آی سی یو، احیای لبی، ریوی و مغزی، پایش قلبی و عروقی، عفونت و تغذیه در بخش مراقبت های ویژه(intensive care)، درمان های جایگزین کلیه و گردش خون، انعقاد خون و آمبولی عنوان کرد و اظهار داشت: بیش از 2 هزار نفر به عنوان شرکت کننده در این کنگره حضور خواهند داشت.

سوادکوهی افزود: در آیین افتتاحیه این رویداد علمی و بین المللی قرار است علی اکبر ولایتی، اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر، غلامرضا اصغری رئیس سازمان غذا و دارو، ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علی قنبری رییس اداره سرطان(Cancer) وزارت بهداشت و تعدادی دیگر از مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سخنرانی داشته باشند.

سوادکوهی ادامه داد: همچنین اساتید برجسته دنیا و عضو کمیته بین المللی مراقبت های ویژه اروپا از جمله دکتر «گاتیونی»، دکتر «پزنتی»، دکتر «آلن کومبس»، دکتر «میخائیل یو آخیم آدولف» و دکتر «جان پل منگوری»، دکتر «جان پل منگوری» و دکتر «لاخمن» از اساتید برجسته حوزه مراقبت ویژه در این کنگره بین المللی حضو خواهند داشت و سخنرانی می کنند.

به گفته رئیس این کنگره بین المللی، مراسم افتتاحیه این کنگره در هتل اوین اما اصل این کنگره در مرکز همایش های بین المللی رازی تهران از روز 20 تا 22 دی ماه برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: