کد خبر: ۱۸۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۶ - 2018January 04
حمایت‌های مالی دولت‌های مختلف از تلگرام یکی از شایع‌ترین حدسیاتی است که درخصوص منبع درآمد این شبکه اجتماعی شنیده می‌شود.
 شفا آنلاین>اجتماعی> شاید موضوع نحوه کسب درآمد تلگرام برای شما هم جالب باشد. این موضوع همواره بحث‌های زیادی را به دنبال داشته و حدس و گمان‌های بسیاری راجع به تأمین هزینه‌های این پیام‌رسان همگانی و محبوب شکل گرفته است. اما واقعیت چیست؟

به گزارش شفا آنلاین:حمایت‌های مالی دولت‌های مختلف از تلگرام یکی از شایع‌ترین حدسیاتی است که درخصوص منبع درآمد این شبکه اجتماعی<social network> شنیده می‌شود. اما پاول دورف، مدیرعامل تلگرام تأکید می‌کند که این کمپانی هیچ‌گونه منبع مالی رسمی و دولتی در اختیار ندارد. او ادعا می‌کند که این شبکه اجتماعی از ابتدا تحت پوشش هیچ سرمایه‌گذاری قرار نگرفته و از این به بعد نیز مستقل خواهد بود.


دورف در پاسخ به این سؤال که تأمین هزینه‌های تلگرام به چه شکل و از چه راهی است؟ می‌گوید: تلگرام را سخاوت مردم اداره می‌کند. او از کمک‌های بلاعوض مردم (Donate) به عنوان تنها راه درآمدزایی و تأمین هزینه‌های این اپلیکیشن پرطرفدار یاد می‌کند و بابت آن از مردم ممنون است.

به گفتۀ دورف، تلگرام تاکنون نه سرمایه‌گذار داشته و نه به ارائه تبلیغات برای درآمدزایی پرداخته است. او می‌گوید که این پیام‌رسان پرمخاطب از این به بعد نیز همین رویه را ادامه خواهد داد و با هیچ قیمتی نیز قابل فروش نخواهد بود!

 

شرکت‌های بزرگ دنیا به دنبال تلگرام

مدیر عامل شبکه اجتماعی تلگرام به درخواست‌ها و اظهار تمایل‌های شرکت‌های بزرگ مختلف در دنیا برای خرید این اپلیکیشن محبوب اشاره می‌کند و از مبالغ پیشنهادی دریافت‌شده بین 3 تا 5 میلیون دلار نام می‌برد! این در حالی است که پاول دورف مصرانه بر موضع خود پافشاری می‌کند و با سماجت تمام این پیشنهادهای وسوسه‌برانگیز را رد کرده و هیچ قصدی برای فروش تلگرام ندارد.

پاول دورف اعلام کرده است که تلگرام در حال حاضر از طریق کمک‌های بلاعوض مردم به اندازه کافی پولدار است و نیازی به اقدام دیگری برای تأمین هزینه‌های خود ندارد، اما اگر چنان‌چه روزی به پول بیشتر احتیاج داشته باشد، حتماً خودش نیازش را اعلام می‌کند!

 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: