کد خبر: ۱۷۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۶ - 2018January 01
این گردهمایی بزرگ علمی از ۲۷ تا ۲۹ دی ماه ۹۶ در سالن همایش های رازی برگزار می شود
شفا آنلاین>سلامت>بیست و یکمین کنگره طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران با حضور سخنرانانی از آمریکا و اروپا، در تهران برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سید منصور رایگانی رئیس بیست و یکمین کنگره طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز، گفت: این گردهمایی بزرگ علمی از ۲۷ تا ۲۹ دی ماه ۹۶ در سالن همایش های رازی برگزار می شود.

وی افزود: متخصصان و اساتید طب فیزیکی و توانبخشی(Rehabilitation) و سایر پزشکان متخصص از رشته های مرتبط مانند ارتوپدی، نورولوژی، جراحی اعصاب، روماتولوژی، طب ورزشی و دیگر متخصصین و پزشکان عمومی گروه هدف این کنگره هستند. گروههای کارشناسی توانبخشی  از جمله فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، ارتوپدی فنی، پرستاری توانبخشی از دیگر گروههای هدف کنگره هستند.

رئیس بیست و یکمین کنگره بین المللی طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران در خصوص محورهای علمی برگزاری این گردهمایی علمی، ادامه داد: مسائل جدید تشخیصی و درمان طب فیزیکی، الکترودیاگنوز، توانبخشی نوین، طب ورزشی، سندروم های درد عضلانی- اسکلتی، توانبخشی شناختی...، در این گردهمایی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: هم چنین در این کنگره در خصوص روش های نوین سلول درمانی، PRP، کاربرد سونوگرافی(sonography) در طب فیزیکی مورد بررسی قرار می گیرد.

رئیس انجمن طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران یادآور شد: در حاشیه این کنگره کارگاه های آموزشی نیز برگزار می شود.

رایگانی با بیان اینکه ۱۵ آذر آخرین مهلت ارسال مقالات است، گفت: در پایان داوران مقالات را بررسی و تعدادی برای سخنرانی و تعدادی نیز تحت عنوان پوستر پذیرفته می شود.

به گفته وی، علاقه مندان می توانند مقالات خود را به نشانی  www.ispmrcongerss.com ارسال کنند.

رایگانی خاطرنشان کرد: در این کنگره میهمانان خارجی از کشورهای آمریکایی و اروپایی برای ایراد سخنرانی حضور خواهند داشت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: