کد خبر: ۱۷۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 19
شفاآنلاین :پدر دکتر شیده واعظی آشتیانی، پزشک مصدوم زابل در تشریح آخرین وضعیت جسمی وی گفت: به لحاظ هوشیاری تا حدودی بهتر شده و قادر به شناسایی اعضای خانواده‌ است و به بعضی سوالاتی که می‌پرسیم، واکنش نشان می‌دهد، اما هنوز نمی‌تواند صحبت کند.
به گزارش شفاآنلاین ،کامران واعظی آشتیانی افزود: طبق گفته پزشکان، عصب شماره سه چشم چپ دخترم که مربوط به بالا و پایین کردن چشم و باز و بسته کردن پلک است، فعلا از کار افتاده و حرکت مجدد آن ممکن است یک ماه، شش ماه و حتی یک سال زمان ببرد.

وی در خصوص وضعیت شکستگی های استخوانی و آسیب مغزی دکتر شیده اظهار کرد: جراح ارتوپد، عمل را موفقیت آمیز ارزیابی کرده است و تنها به فیزیوتراپی نیاز دارد و جراح مغز و اعصاب نیز از روز گذشته توصیه کرده است که یکی از اعضای خانواده در بخش مراقبت های ویژه حضور داشته باشد و با وی به لحاظ آرامش روحی صحبت کند.

یادآور می شود سه شنبه ۲۱ آذرماه، دکتر شیده واعظی آشتیانی، پزشک طرحی ۲۷ ساله بیمارستان هیرمند، در مسیر زابل به زاهدان دچار سانحه شده و پس از آن توسط ماموران اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین زابل منتقل شد تا تحت درمان قرار گیرد. وی هم اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان امیرالمومنین زابل بستری است و اقدامات درمانی لازم همچنان ادامه دارد.سلامت آنلاین

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: