کد خبر: ۱۷۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 16
وزیر بهداشت و هیات همراه از بخش های مختلف این مرکز بازدید و از نزدیک در جریان اخرین تولیدات تخصصی حوزه پزشکی این شرکت قرار گرفت
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به کره جنوبی، عصر امروز شنبه از مرکز تولید تجهیزات پزشکی سامسونگ در سئول بازدید کرد.

به گزارش شفا آنلاین، وزیر بهداشت و هیات همراه از بخش های مختلف این مرکز بازدید و از نزدیک در جریان اخرین تولیدات تخصصی حوزه پزشکی این شرکت قرار گرفت.

«کیوتائه یو» رییس مرکز بازرگانی بین المللی شرکت سامسونگ در این بازدید ، اخرین دستاوردهای مرکز را برای وزیر بهداشت و هیات همراه تشریح کرد.

مرکز تولید تجهیزات پزشکی(Medical Equipment) سامسونگ از سال 2009 شروع بکار کرده است و در حال حاضر یکی از مراکز مهم تولید تجهیزات پزشکی در جهان است.

این مرکز در حال حاضر در زمینه رادیولوژی های ثابت و متحرک، سی تی اسکن ثابت و متحرک، سونوگرافی در رده های مختلف، اکو کاردیوگرافی و تولید MRI فعالیت دارد و به دلیل کیفیت بالای تولیدات پزشکی بخش بزرگی از بازار جهان را به خود اختصاص داده است.

تولیدات این شرکت از سال 2014 میلادی وارد ایران شده و تاکنون یکهزار و 200دستگاه در کشورمان نصب و راه اندازی شده است.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی عصر روز پنجشنبه هفته گذشته وارد سئول شد.

در این سفر هیاتی از وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دکتر قاضی زاده هاشمی را همراهی می کنند.

شرکت در نشست همکاری های بهداشتی و پزشکی، بازدید از بیمارستان یونسه ای سئول، بازدید از بیمارستان ملی سئول، ملاقات با وزیر بهداشت کره جنوبی و بازدید از نمایشگاه تولیدات پزشکی سامسونگ از جمله برنامه های سفر سه روزه وزیر بهداشت به کره جنوبی بوده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: