کد خبر: ۱۷۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 15
دانشجويان علوم پزشكى تهران بر اساس گزارش هاى سازمان سنجش كشور برترين دانشجويان در حوزه علوم تجربى هستند
شفاآنلاین>اجتماعی> ايمن سازى ساختمان ها و احداث آشپزخانه مركزى در علوم پزشكى تهران كليد خورد. معاون دانشجویى دانشگاه علوم پزشکى تهران از آغاز ایمن سازى ساختمان‌ها و رایزنى برای تامین بودجه خوابگاه‌های متاهلی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، فرزين حلب چى معاون دانشجويى دانشگاه علوم پزشكى تهران با اشاره به ارتقای خدمات دانشجويى در دانشگاه علوم پزشكى تهران گفت: دانشجويان علوم پزشكى تهران بر اساس گزارش هاى سازمان سنجش كشور برترين دانشجويان در حوزه علوم تجربى هستند.

وی ادامه داد: ما سعى مى كنيم تا فعاليت دانشجويان در زمينه هاى دانشجويى را در حوزه هايى به غير از آموزش (Education)و پژوهش را ارج گذارى كنيم.

حلب چى با بيان اينكه دانشجويان دانشگاه علوم پزشكى تهران به عنوان نخبگان كشور بايد در جامعه تاثيرگذار باشند و به همين دليل بتوانند فعاليت‌هاى خوبى در زمينه فرهنگى و اجتماعى داشته باشند و به همین دلیل ما هر سال در برنامه هایی چون جشنواره ابن سینا از دانشجویان برتر در حوزه های مختلف تقدیر می کنیم.

وى ادامه داد: ايجاد شرايط مناسب(Appropriate) براى تحصيل اين دانشجويان كار مهم و در عين حال سختى است زيرا دانشگاه علوم پزشكى تهران قدمت بسيار بالايى دارد و اكثر خوابگاه ها قديمى هستند به همين دليل در تلاشيم تا با بازسازى فضاى فيزيكى ، خدمات دانشجويى را ارتقا دهيم.

حلب چى در ادامه از احداث آشپزخانه مركزى و ايمن سازى خوابگاه هاى دانشجويى خبر داد و افزود: احداث آشپزخانه مركزى علوم پزشكى تهران در كوى دانشگاه آغاز شده است همچنين در تلاشيم تا با ايمن سازى ساختمان ها و خوابگاه خدمات بهترى به دانشجويان بدهيم.

كمبود خوابگاه هاى متاهلى در علوم پزشكى تهران

معاون دانشجويى دانشگاه علوم پزشكى تهران با اشاره به وضعيت خوابگاه‌ها عنوان كرد: ما اكنون در علوم پزشكى تهران از نظر خوابگاه‌هاى مجردى مشكلى نداريم و فقط بايد كيفيت خدمات را ارتقا بخشيم.

حلب چى یادآور شد: تنها در تامين خوابگاه متاهلین مشكل داريم كه در تلاش هستيم تا با رايزنى و تامين اعتبار، خوابگاه هاى متاهلين را توسعه و گسترش دهيم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: