کد خبر: ۱۷۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 15
همكار پرستار آسيب ديده از ناحيه سر و بینی دچار ضرب و جرح و شکستگی بینی قرار گرفته بودند كه بلافاصله در اتاق عمل اقدامات لازم انجام شد
شفاآنلاین>سلامت> به محض اطلاع همكاران بيمارستان امام مبنى بر ضرب و شتم يكى از همكاران پرستار كادر ترياژ بيمارستان امام توسط يكى از همراهان بيمار، بلافاصله به دستور رياست محترم دانشگاه و معاونت محترم درمان، مديريت درمان دانشگاه در معيت اداره پرستاری و حراست دانشگاه با حضور در محل ضمن دلجویی، هماهنگی های لازم برای اقدامات درمانی همكار عزيز و نيز پیگیری های قضایی انجام گرفته است.

به گزارش شفاآنلاین، همكار پرستار آسيب ديده از ناحيه سر و بینی دچار ضرب و جرح و شکستگی بینی قرار گرفته بودند كه بلافاصله در اتاق عمل اقدامات لازم انجام شد.

ايشان جزو يكى از بهترين و با اخلاق ترين پرسنل بيمارستان (hospital)هستند و قطعا نسبت به احقاق حق ايشان و نيز جايگاه رفيع پرسنل درمان كه متاسفانه علیرغم بی‌مهری‌ها همواره اولويت خود را به خدمت و درمان بيماران اختصاص داده‌اند اقدام قاطع خواهد شد.

در اين موضوع هم بلافاصله با هماهنگی‌های بعمل آمده با مسوولان قضایی و پليس پرونده برای مهاجم تشكيل و نامبرده بازداشت و گزارشات مربوطه هم جهت اقدامات بعدی تشكيل گرديد.

هرگونه اخلال در امر درمان(Treatment) بيماران ولو به هر بهانه‌ای و نيز ايراد آسيب و اهانت به پرسنل ارايه دهنده خدمت درمانی جرم محسوب می‌شود و انشالله با حمايتهای حقوقی موضوع تا حصول نتيجه پیگری خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: