کد خبر: ۱۷۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 07
دکتر محمد حسین‌پور کاظمی از تمدید فرصت ثبت‌نام آزمون‌های جایابی دندانپزشکی،‌ ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی و آزمون ملی دندانپزشکی خبر داد
شفا آنلاین>اجتماعی>رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اختصاص مهلت مجدد برای ثبت نام داوطلبان در آزمون‌های جایابی و ملی دندانپزشکی و ارزشیابی داروسازی در تاریخ ۱۸ تا ۱۹ آذر ماه جاری خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر محمد حسین‌پور کاظمی از تمدید فرصت ثبت‌نام آزمون‌های جایابی دندانپزشکی،‌ ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی(Pharmacy) و آزمون ملی دندانپزشکی خبر داد و گفت:.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان باید برای ثبت‌نام به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir مراجعه کنند، گفت: تاریخ ثبت‌نام در این آزمون‌ها به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: ثبت‌نام این آزمون‌ها که از ۵ آذر از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شده بود، در تاریخ ۹ آذر پایان یافت.

وی ادامه داد: در آزمون جایابی دندانپزشکی که دوره آخر خود را می‌گذراند ۴۵ نفر، در آزمون ملی دندانپزشکی ۳۲۶ نفر و در ارزشیابی داروسازی نیز ۱۴۷ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.   

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: این آزمون نیز ۳۰ آذر برگزار می‌شود و در مجموع سه‌شنبه، ۲۸ آذر کارت ورود به جلسه این آزمون‌ها توزیع خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: