کد خبر: ۱۷۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 04
تدوین برنامه عملیاتی باید با توجه به آنالیز صورت گرفته، طبق برنامه سال ۹۶ همراه با واقع‌بینی و مشارکت حداکثری دانشگاه‌های علوم پزشکی صورت گیرد
شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت از تدوین برنامه عملیاتی سال ۹۷ در سطح وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر رحیم رئوفی جهرمی با اعلام این مطلب در جلسه کمیته برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: تدوین برنامه عملیاتی باید با توجه به آنالیز صورت گرفته، طبق برنامه سال ۹۶ همراه با واقع‌بینی و مشارکت حداکثری دانشگاه‌های علوم پزشکی صورت گیرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت در ادامه اظهارکرد: حمایت معاونان ستادی در تبیین برنامه‌ها از اصول اولیه و اساسی برنامه‌ریزی است و این امر محقق نمی شود مگر اینکه اولویت‌ها، سیاست‌ها و دغدغه‌های آنه‌ا در راستای اهداف تبیین شده را تبدیل به برنامه کنیم.

رئوفی در پایان گفت: حرکت دانشگاه‌های علوم پزشکی در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال ۹۶ قابل قبول است و بحث غنی کردن محتوای برنامه های سال ۹۷ باید در سطح ستاد وزارت بهداشت در اولویت قرار گیرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار