کد خبر: ۱۷۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 01
به نقل از RT روسیه، تیم ملی فوتبال ایران امروز (جمعه) حریفان خود را در جام جهانی خواهد شناخت. این پنجمین حضور تیم ملی ایران در جام جهانی است و همه امیدوار هستند این تیم به دور دوم جام جهانی راه یابد.

شفا آنلاین
:بازیکن سابق تیم ملی فرانسه به تمجید از تیم ملی ایران پرداخت و توصیه‌ای برای موفقیت ایران در جام جهانی داشت.


به گزارش شفا آنلاین:به نقل از RT روسیه، تیم ملی فوتبال ایران امروز (جمعه) حریفان خود را در جام جهانی خواهد شناخت. این پنجمین حضور تیم ملی ایران در جام جهانی است و همه امیدوار هستند این تیم به دور دوم جام جهانی راه یابد.

مارسل دسایی درباره مدعیان قهرمانی در جام جهانی گفت: فکر کنم برزیل و آلمان در کنار فرانسه سه مدعی جدی برای قهرمانی در جام جهانی هستند. آرژانتین هم تیم خیلی خوبی است. من فکر کنم یکی از این چهار تیم به قهرمانی در جام جهانی برسد.

دسایی: ایران می‌تواند پدیده جام جهانی باشد

او در پاسخ به این سوال که چه تیمی شگفتی ساز جام جهانی می‌شود گفت: من فکر کنم کرواسی یا تیم ملی ایران شگفتی ساز جام جهانی شوند. این دو تیم توانایی این را دارند که شگفتی ساز جام جهانی شوند.

او همچنین به سوالی درباره این که چه بازیکنی ستاره جام می‌شود این طور پاسخ داد: از نظر من نیمار این توانایی را دارد. او توانایی و ظرفیت بالایی دارد که در دوره قبل هم این را نشان داد و الان شرایط خیلی خوبی دارد. مسی را نیز نباید از یاد ببریم که می‌تواند اثر بالایی در بازی‌های آرژانتین داشته باشد.

دسایی درباره سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران گفت: متاسفانه بازیکنان زیادی نیستند که او را در تیم باشگاهی خود تغذیه کنند ولی پیشرفت خیلی خوبی در بازی‌های او شاهد بودیم. ایران برای بازی با تیم‌های بزرگ در جام جهانی نیازمند تاکتیک و نظم تیمی است تا از این راه بتواند با تیم‌های بزرگ رقابت کند. شاید بازیکنی مثل محمد صلاح بتواند در این جام ستاره شود که کسی انتظار نداشته است. در هر صورت من امیدوار هستم جام جهانی به بهترین شکل برگزار شود و بیننده‌ها از دیدن این بازی‌ها لذت ببرند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: