کد خبر: ۱۷۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - 2017November 23
دو اتوبوس آمبولانس با دوتیم پزشکی در شهر و ۵ آمبولانس به همراه اکیپ‌های بهداشتی در روستاها به طور مرتب گردش می‌کنند و خدمات لازم را به زلزله‌زدگان ارائه می‌دهند.

شفا آنلاین>سلامت>رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از فعالیت‌های مستمر ده‌گردشی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر صائب مدرسی ضمن اعلام این خبر گفت: دو اتوبوس آمبولانس با دوتیم پزشکی در شهر و ۵ آمبولانس به همراه اکیپ‌های بهداشتی در روستاها به طور مرتب گردش می‌کنند و خدمات لازم را به زلزله‌زدگان ارائه می‌دهند.

مدرسی همچنین از فعالیت ۹ آمبولانس در شهر سرپل ذهاب خبر داد و گفت: یک اتوبوس آمبولانس(Ambulance) نیز جهت اعزام بیماران به بیمارستان و مراکز درمانی مستقر است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: روزانه به طور میانگین حدود ۱۵ بیمار توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

همچنین معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فعال سازی کامل و صد در صدی تمامی خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت، مراکز جامع سلامت شهری و روستایی و ستاد مراکز بهداشت شهرستان‌ها در مناطق زلزله‌زده خبر داد.

دکتر ابراهیم شکیبا ضمن اعلام این خبر افزود: ۳۵ تیم سیار بهداشتی و درمانی متشکل از پزشک، کارشناسان بهداشت محیط، بیماری‌ها و ماما به صورت مستمر در مناطق زلزله‌زده ضمن توزیع رایگان دارو، شیر خشک، پد بهداشتی و پوشک بچه مشغول ارائه خدمت هستند.

برچسب ها: اتوبوس ، سلامت ، زلزله
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: