کد خبر: ۱۷۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - 2017November 23
کارشناسان مراقب سلامت و پزشکان در تلاقي ارائه فرايندها در حوزه سلامت روان بايد به دقت آموزش‌هاي خوب و متناسب با نياز را داشته باشند
شفاآنلاین>سلامت> مديرکل دفتر سلامت رواني، اجتماعي و اعتياد وزارت بهداشت شيوع اختلالات روانپزشکي در کشور را 23.6 درصد اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر حاجبي در حاشيه بازديد از مراکز جامع سلامت شهري و پايگاه‌هاي تخصصي ترک اعتياد در خرم‌آباد، اظهار کرد: در بازديدي که در حوزه‌هاي بهداشتي و مراکز جامع(Comprehensive) سلامت دانشگاه علوم پزشکي لرستان صورت گرفت، با بررسي و واکاوي به اين نتيجه رسيديم که در دانشگاه علوم پزشکي لرستان خوشبختانه آموزش‌هاي روانشناسي بسيار مطلوبي براي نيروها اعمال شده است.

وي خاطرنشان کرد: طي بررسي که داشتيم به اين نتيجه رسيديم که همگي به وظايف خود درست و دقيق عمل کرده‌اند، يعني در سطح دانشگاه علوم پزشکي لرستان، ما امروز شاهد خدمات با کيفيتي هستيم.

مديرکل مرکز سلامت روان وزارت بهداشت بيان کرد: کارشناسان مراقب سلامت و پزشکان در تلاقي ارائه فرايندها در حوزه سلامت روان بايد به دقت آموزش‌هاي خوب و متناسب با نياز را داشته باشند.حاجبي گفت: شيوع اختلالات(Disorders) روانپزشکي در کشور 23.6 در صد است که از اين ميزان 12.7 درصد اختلال افسردگي و 15.6درصد اختلالات اضطرابي است.
برچسب ها: سلامت ، جامع ، اختلالات
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: