کد خبر: ۱۷۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 20
اعمال جراحی پلاستیک بینی به دو شیوه انجام می‌شود. شیوه نخست با برش خارجی و شیوه دیگر همراه با برش داخلی صورت می‌گیرد
شفاآنلاین>سلامت> انجام عمل جراحی زیبایی بینی به روش بسته، آن هم بدون هیچ برش و بخیه‌ای از بیرون از جمله تبلیغاتی است که این روزها در فضای مجازی بسیار دیده می‌شود، تبلیغاتی جذاب که هوس طرفداران عمل جراحی بینی را بشدت برمی انگیزد و به سمت خود جلب می‌کند. این درحالی است که متخصصان تأکید می‌کنند قبل از انجام هرگونه عمل زیبایی باید در مورد آن اطلاعات درستی به‌ دست آورد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر بابک ساعدی می‌گوید: اعمال جراحی پلاستیک بینی به دو شیوه انجام می‌شود. شیوه نخست با برش خارجی و شیوه دیگر همراه با برش داخلی صورت می‌گیرد.

دبیر علمی ششمین کنگره بین‌المللی انجمن علمی راینولوژی می‌افزاید: اصطلاح عمل جراحی بسته بینی(Nose) برای جراحی‌هایی استفاده می‌شود که برش بینی از داخل صورت می‌گیرد. جراحان پلاستیک بینی در ابتدا از این شیوه استفاده می‌کردند اما پیشرفت‌های 10 سال اخیر و دستیابی به تکنیک‌های جدید به گونه‌ای است که نمی‌توان از آنها در شیوه جراحی بسته استفاده کرد.

حقیقت این است که با برش کوچکی که در بیرون بینی داده می‌شود می‌توان بیشتر از اجزای داخلی بینی محافظت کرد و بسیاری از مشکلات و بدشکلی‌های بینی قابلیت اصلاح پیدا می‌کنند.

وی تأکید می‌کند: روش بسته بیشتر برای افرادی به‌ کار می‌رود که نقص کمی در ظاهر بینی‌شان دارند. بنابراین باید قبل از انتخاب روش جراحی حتماً با یک متخصص (Expert)مجرب مشورت کرد.
برچسب ها: سلامت ، بینی ، متخصص
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: