کد خبر: ۱۷۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 20
در طبقات همه فروشگاه‌ها، می‌توانید رد پای قهوه‌های فوری را ببینید. این محصول قهوه، حاصل تبخیر شیر، عصاره دانه و قهوه صاف است که دیگر نیاز به دم کردن را از بین برده است. می‌توانید مستقیماً آن را در آب مخلوط‌کنید و بنوشید.
شفا آنلاین>سلامت>این روزها، استفاده از قهوه‌های فوری رواج زیادی یافته است. افرادی که در نوشیدن قهوه(Coffee) سررشته زیادی ندارند و یا افرادی که نمی‌خواهند برای نوشیدن قهوه وقت بگذارند، از قهوه‌های فوری استفاده می‌کنند.

به گزارش شفا آنلاین،در طبقات همه فروشگاه‌ها، می‌توانید رد پای قهوه‌های فوری را ببینید. این محصول قهوه، حاصل تبخیر شیر، عصاره دانه و قهوه صاف است که دیگر نیاز به دم کردن را از بین برده است. می‌توانید مستقیماً آن را در آب مخلوط‌کنید و بنوشید.

نسکافه یا نستله کافی؟!

اولین شرکت تولیدکننده این قهوه‌های فوری، شرکت نستله بود، روی بسته‌های این محصول نوشته‌شده بود: Nestle Coffee

پس از مدتی این نوشته به Nescafé تغییر نام داد و باعث شد در ایران، حتی محصولات قهوه فوری سایر شرکت‌ها نیز نسکافه خوانده شود.

جریان کافی میکس چیست؟

اگر شما قهوه فوری، چربی، خامه و شکر را باهم مخلوط‌کنید، یک کافی میکس دارید!

کافی میکس که از درصد چربی و البته کالری بالایی برخوردار است، برای مصارف طولانی‌مدت اصلاً پیشنهاد نمی‌شود.

میزان کافئین قهوه فوری؟

میزان کافئین این قهوه کمتر از قهوه‌های معمولی است. به دلیل اینکه کافئین یک فنجان قهوه عدد ثابتی نیست، نمی‌توان یک استاندارد برای آن بیان کرد و دقیق با قهوه ساده مقایسه کرد، ولی در کل میزان کافئین پایین‌تری دارد. پس نمی‌تواند انرژی موردنیاز بدن را مانند قهوه تأمین کند.

چه کسانی قهوه فوری نخورند؟

افرادی که تنش و اضطراب زیاد دارند.

زنان باردار

افرادی که فشارخون بالا دارند.

افرادی که داروهای ضد درد مصرف می‌کنند.

کسانی که مینای دندان آن‌ها حساس یا ضعیف است.

در پایان باید اشاره کرد که کماکان اختلاف‌نظر بسیاری بین افرادی که قهوه دم‌کرده می‌نوشند و افرادی که قهوه فوری را انتخاب می‌کنند وجود دارد. دسته اول اعتقاددارند که قهوه هیچ‌گاه طعم جایگزینی نخواهد داشت.


برچسب ها: قهوه ، سلامت ، نسکافه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: