کد خبر: ۱۷۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 17
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای انجمن ارتوپدى ایران اظهار داشت: بیش از پانصد عمل جراحى ارتوپدى از سوی انجمن ارتوپدی پس از وقوع زلزله غرب کشور انجام شد.

شفا آنلاین>سلامت>مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای انجمن ارتوپدى ایران اظهار داشت: بیش از پانصد عمل جراحى ارتوپدى از سوی انجمن ارتوپدی پس از وقوع زلزله غرب کشور انجام شد.

به گزارش شفا آنلاین،یاسر نژادى، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای انجمن ارتوپدى ایران با اشاره به اینکه به دستور رئیس انجمن ارتوپدى در اولین ساعات وقوع زلزله غرب کشور کمیته بحران انجمن ارتوپدى تشکیل‌شده است اظهار داشت: کمیته بحران انجمن ارتوپدى پس از تشکیل بر اساس محورهاى زیر شروع به کارکرد:

1- تشکیل و آماده‌باش تیم اضطراری

2- ایجاد صندوق حمایت مالی به مدیریت دکتر افتخار

3- نیازسنجی و تهیه ایمپلنت‌های ارتوپدی

4- هماهنگی با سازمان نظام پزشکی و مدیریت گروه و همکاران مستقر در منطقه

5- ایجاد بخش پشتیبانی نیروی انسانی و ملزومات ارتوپدی و تأمین نیازهای اولیه و نیازهای کامل ارتوپدی بیماران تشکیل شد و از ارتوپدهاى داوطلب اعزام به منطقه زلزله‌زده ثبت‌نام به عمل آمد.

وی گفت: با ارتباط مستمری که با دکتر صائب مدیر گروه ارتوپدى کرمانشاه داشتیم تا این لحظه پانصد عمل جراحى ارتوپدى در بیمارستان‌های آیت‌الله طالقانی، امام رضا، بیستون، ارتش و تأمین اجتماعی کرمانشاه صورت گرفته و صدها عدد اقلام ارتوپدی و تکنیسین دستیار جراح تروما کار توسط انجمن ارتوپدى و اقلامى نیز توسط بیمارستان خصوصى بیستون تهیه‌شده است.

نژادی همچنین از هماهنگى‌هاى صورت گرفته برای ایجاد فضائی در نمایشگاه بیست و پنجمین کنگره ارتوپدی جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی خبر داد و اظهار داشت: همکاران ارتوپد که تاکنون نیز مبالغ بالایی به صندوق کمیته مدیریت بحران کمک کرده‌اند که صرف خدمات پایدار به آسیب دیدگان زلزله خواهد شد.

برچسب ها: زلزله ، سلامت ، ارتوپدی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار