کد خبر: ۱۷۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 14
شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره‌ جوانان نخبه‌ در این شرکت‌ها و همچنین‌ به واسطه‌ طرح‌های مبتنی بر دانش‌ باعث‌ رشد‌ و پیشرفت‌ کشور می‌شوند.
شفا آنلاین>سلامت>شرکت‌های دانش‌ بنیان موفق به تولید سامانه‌ای شده‌اند که تنها با وارد کردن چهار شماره به راحتی مى توانيد با پزشک خود ارتباط برقرار کنید.

به گزارش شفا آنلاین،شرکت‌های دانش بنیان(Knowledge base) از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره‌ جوانان نخبه‌ در این شرکت‌ها و همچنین‌ به واسطه‌ طرح‌های مبتنی بر دانش‌ باعث‌ رشد‌ و پیشرفت‌ کشور می‌شوند.

راه اندازى سامانه رسانه سلامت ايرانيان

یکی از محصولات دانش بنیانی‌ که توسط شرکت‌های دانش بنیان تولید شده است سامانه رسانه سلامت ایرانیان است.

بسیاری از بیماران به تخصص و مراقبت‌های پس از درمان احتیاج دارند و برای برخى پزشکان‌ سخت است که شماره تلفن‌ همراه خود را به تمام بیماران بدهند‌، زیرا در این صورت‌ تمام زمان آنها برای پاسخگویی به سؤالات بیماران هدر‌ می‌رود و تماس‌هایی بیهوده به آنها وصل می‌شود، لذا در جهت رفع این مشکل‌ سامانه سلامت ایرانیان به وجود آمده است و بدون آنکه پزشکان شماره خود را در اختیار بیماران قرار دهند با آنها ارتباط برقرار می‌کند.

مدیر این شرکت دانش بنیان‌ در خصوص این سامانه اظهار کرد: در این سامانه به هر پزشک یک شماره 4 رقمی‌ داده می‌شود و بیماران با شماره‌گیری آن می‌توانند به راحتی با پزشک معالج خود تماس برقرار کنند و به دلیل آنکه هر دقیقه‌ صحبت‌ سبب کاهش اعتبار درون برنامه‌ای کاربران می‌شود بیماران ترجیح می‌دهند که صحبت خود را کوتاه کنند و از پرسیدن سؤال‌هایی بیهوده خودداری کنند.

وی تصریح کرد: پزشکان به اقتضای‌ شغلشان‌ به سفرهای خارجی بسیاری می‌روند و به همین دلیل دسترسی‌ به آنها کمی سخت می‌شود، همچنین‌ بیمارانی هم از شهرهای‌ مختلف به پزشک مراجعه می‌کنند و در این زمان برای ارتباط برقرار کردن با پزشک این سامانه بهترین راه است، زیرا این سامانه و نرم‌افزار در هر کجا و تحت هر شرایطی در دسترس همگان است.

مدیر این شرکت دانش‌ بنیان در خصوص ویژگی‌های مثبت دیگری که قرار است به این سامانه افزوده شود، خاطرنشان کرد: دیگر نیازی نیست که برای نشان دادن آزمایش هاى خود و گرفتن جواب آن به پزشک معالج رجوع کنید، بلکه می‌توانید تصویر آزمایش خود را به همراه این سامانه برای پزشک ارسال کنید.

وی یادآور شد: در حال حاضر حدود پنج  هزار کاربر در این سامانه عضو هستند و 70 پزشک در آن به ارائه خدمات می‌پردازند، همچنین حدود 10 هزار تماس توسط این سامانه برقرار شده است.



برچسب ها: دانش بنیان ، سلامت ، پزشک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: